Wednesday 1 March 2017

Bulan Mac Lohh!


Assalammualaikum smue..

Syukur dberi nafas dbumi Allah nie lagik..alhamdulillah..

Bulan mac..hhuhuuuuhuu..bulan kelahiran haku..mama ngan abg ipor jgk..klu kumpul smue sedara mara sekali..hamekkk! mmg ramai bulan mac nie..

Please be nice to me yeaaahhh mac 2017 nie..hahahaaa..korok jek! Yea la maksudnyer perjalanan kami skeluarga dberkati..drahmati..rezeki btambah..tu laa kira2nyer kan..heheheehee..

Tak dek ceita apa..sje nak kongsi ngan korang..aku g terjah IKEA pagi tadi..huhuuuu๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚..masak awal2 ari nie..kol 10.45 pg dh smp ikea..tak la ramai sangat nampak2 nyer..sbb parking bnyk kannn..Nk ke Ikea Cheras nie..15min jek nyeeii dr umah..jgn jeles tau..tau..tau..

Ari nie stat salesnyer..tp utk ari nie sajek 1 Mac mmg harga nyer jauh murah giler bapak kooo..sok dh harga sales yg dio bagi tu la..seyes murah..murahh๐Ÿ“ข๐Ÿ“ฃ๐Ÿ“ข๐Ÿ“ฃ..

G sana sbb nak tgk rangka katil utk anak bujang nie..katil besi dia dh gok gek..sian plak tgk..letak kotak2 bwh tuh..mana tak jahanam..kot2 ada sales utk tue..tp hampa..harga biasa plak..jadinyer tgk2 la apa brg2 yg sales..

Sekali nampak tuuu๐Ÿ‘‡ kusi niee..nagisss tepi bucu..๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚..umah aku kan beli 2 jek ari tuh..konon2 nnt la nk rembat lagik 2..tp..tp..bulan nie tak la plan nak beli kusi..wahhaaaa..sbb dh plan nak bwk ank2 g bcuti..no๐Ÿ™… brg2 dlm umahh noo..huhuuhuu..tp sayang koo murah dh tueee..


Dann papa pon tak call utk beli kusi nie..aku pon redha..sbb tak kisah pon(sedapkan ati jek nie)..ada rezeki lain kali eekk kter bli..tp #sabarladuhaihati๐Ÿ˜Œ..

Jalan2..mmg mana yg murah tue kemain aku amik mcm tak dek perasaan bersalah ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„..cm org kayo..amik terus msk beg kunin tu..wakakakaaa..
Bunga laa..tmp lilin laa..tuala laa..alas meja..fuhhh..mcm2 ko aku amik tadi..berlagak konon2..

Sekali kann..kann..nak ke kaunter..makkkkk aaiiii..panjang giler siutttt..sudaaaa!! tgk jam dah kol 12.15..mana daaann nie weiiii..tak bergerak 15min tunggu..masing2 bli mmg penuh troli..mana2 yg PS nyer smue..gilakk la weiii..adik kuar sekolah jam 1.00..aduh nagis tepi kaunter plak๐Ÿ˜‚..

So..ceita nyer utk ari nie..penat jek jalan..teroka smue brg2 yg sales..alih2 smue brg2 aku nak..hampeh kobau smue aku TAK JADI beli..aku boh troli tepi tuh ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ..beria2 amik tadi..siap pasang angan2 nak mdeko umah..akhirnyer jadi sendu๐Ÿ™‡

Dlm keta wsap papa..dia gelak kan haku..hahahaaa..sabor jek la tau..seyes klu rembat smue td tu tak sampai pon RM 50 tau..

Tapi tak pe laa..ada la hikmah nyer tu kot..supaya aku tak membazir..๐Ÿ˜๐Ÿ˜ dan berpijak laa dbumi yg nyata..wakakakaaaa..

1 comment:

  1. Alaahaiii... Lps ni kna p time cuti la.. Bila sales ni mmg la..nk beratur lama.. Time sale mmg berbalou la beli kan..harga terlajak murahh

    ReplyDelete

Sesi Baru Persekolahan 2024

  Assalammualaikum.. 10 mac ari tue bdak bertuah nie cek in blk asrama..boleh dier demam smggu sblom dier nak blk tue..demam terkezutt..haah...