Tuesday 28 March 2017

Pre Raya : Tema : Royal Blue Lohh



Assalammualaikum..sehat kaa..

Sat lagik nie dh masuk rejab..pas tu syaaban..ramadhan..huhuhuuu..korang dah ganti posa ker blom..cepat2 ganti tau..tau..tau..

Aku lagik sehari..wakakkaaa..kobau kan! In sha allah sempat..next week kono posa nie!

Last ari tue..kan aku ada share thn nie nyer baju rayo pkai thn lopeh punyo kan..daaa tak yah mbazir yeaa..helokk lagik smue pon..hahahahaaa..tggal ank2 btuah nie jek..kena cr kain..

Gegeh tau aku g jln tar sorg2 ari tue..siap pkai kasut spot koo..nak berlari punye pasal..takut tak dan nak amik anak2 blk sek kang..g jakel nun..kata nyer sales..aduhaii mahal jgk!

Alih2 tak jumpa kain yg sama..aku masuk kamdar..nagoya..smue kedai kain kat situ aku masuk..ngan ujan nyer..Allahuu..mmg tak hado kain tuh daa..

Bincang ngan papa..jumpa kain yg gelap sket..boleh ker..jenis kain sama..warna jek gelap sket..aku pon pujuk..ko tau la laki aku nie..nak yg sama..lain sket pon tak nak..hishhhh rusuh!

Explain2..ok la katanyer..terus jek aku soh budak tu potong sblom dia tukar pendapat/pandanganyg lain2..ehheheheeee..pada aku ok jek..dia nie mmg alamakkkk haaiii!

Settle kain anak2 btuah nie..terus aku anto tailor..yg adik punye aku anta kat atas umah nie jek..dia dtg umah..ukur2..siap nnt dia call..ok roger kak!

Yg abg punye..pestime aku anta kat che yanti..dia nie mmg tailor..aku igt bj pompuan jek..ghupanyer smue dia bleh jahit..aku tak pernah pon anto bj2 soh dia buat..tp smue kat grop mom's club nie ckp dia buat ok..sedap pakai..kemas..hmmm try la..

Ckp kat papa..murah dah tue paa dia amik..slalu ktorg anta kat wisma yakin tu..Ajay..klu tak silap..tp amik ukuran abang..mmg ngam2 la dia ukur..tak bg bj contoh plak..mmg ngam2 badan jek la..tue yg tiap2 thn tukor baju..senteng daaa..tak muat smue..harga plak bleh thn..ghasa thn nie harga naik lagik kot..ntoh laaa..

Tue yg tukor laaa..try che yanti nie plak buat..aku bg contoh bj sek agama abg..mmg sje besoq sket..surprisesss giler mak nyahhh..aku rs br jek anta 2 mggu lepas..ari senin smlm siap! Omakkkaaaii..walaweiiiii..rezeki daaa..settle abg nyer baju raya..done✔


Seyes belek2 kemas nyer..dh macam pro ala2 dr butik BAK kot..hehehehee..cantik dia jahit..sgt2 puas hati..murah la tu nyeiii..RM 60 jek dia amik..harga kawan2..heheheehee..macih che yanti..pas nie tak yah pikiq nak anta jahit kat mana bj bdak btuah nie..sonang daaa..




Amik baju papa..match kan! Klu dari dekat mmg perasan lari sket laa kaler tuh..tp bla aku snap gmbor..haaaaa sama jekk..keennn..

Ok papa pon setuju✔

Boleh laaa dr tak dek yek! Settle abg nyer bab..tggal sampin..tue cm biasa la..sok2 nak raya terjah jln tar aaarrr..hahahahaa..tggal adik punye jek lom siap..

Bab2 bj raya anak2 tggal sket jek lagik..alhamdulillah..daaa rayo la korang😄

Sok2 papa cuti..nak settle kan smue..tak yah penin2 daa..bj2 ank2 nie lagik mahal oooo..korg perasan tak..fuhhhh fengsann..kena rancang lohh..

1 comment:

  1. Wahhhh..dah settle . Murah sgt tu ain..rm60 jah upah...

    Thn 2013 lya dh royal blue.. Thn ni...jeng..jengg...


    ReplyDelete

Sesi Baru Persekolahan 2024

  Assalammualaikum.. 10 mac ari tue bdak bertuah nie cek in blk asrama..boleh dier demam smggu sblom dier nak blk tue..demam terkezutt..haah...