Tuesday 14 March 2017

Macaroni Goreng



Selera sungguh anak2 aku makan td..blk sekolah agama lapo agaknyer..ujan plak tue..haaaa..menjadi ngan jaya nyer hokeyyy..

First time yea aiii try..sib la jgk anak2 btuah nie ckp sedap..selamat loh! aku suka makan nie..tp dok pikiq cm susah jek nak buat..tup..tup..wsap itu cep..mntak resepi..laaaaa kooo mcm msk mee ghoeng nyer nyeiiii..mudah ya amat..

Lain kali try dlu..jgn ckp susah yea..hahahahaa..
meh aku bg resepi..korg try la..sodap😋

Klu tgk resepi mcm2 kann..aku amik yg akak aku selalu buat tue..siap niaga tau..tau..tau..

-bawang merah+bwg putih+cili merah blen..naik bau..msk kan isi ayam + carrot..pastue boh sos tiram+cili sos+sos tomato prego yg buat bolognese tuh+susu dutchlady sket+oregano ngan daun kering tuh boh buat rasa2+garam+brokoli tue jgn lupa plak..rasa tokak uollss sendiri..kacau2 dh siap..walaaaa..

Taraaaaa..abis dh smue..😊

No comments:

Post a Comment

Sesi Baru Persekolahan 2024

  Assalammualaikum.. 10 mac ari tue bdak bertuah nie cek in blk asrama..boleh dier demam smggu sblom dier nak blk tue..demam terkezutt..haah...