Friday 17 March 2017

Happy Birthday to Me!


Assalammualaikum..salam penghulu hari uollss..sok dh stat coti sekolah..yeaaahhuuuu..tp mama tak dek la cuti nyeeiiii..bnyk koje hado laa..

Alhamdulillah syukur ke hadrat yg maha esa..Dia la sebaek2 perancang..

Genap 38 thn daa smlm 16 Mac 2017..tkasih abah+mama lahirkan org..huhuhuuu..nak ucap terima kasih pada smue yg wish besday..kat FB..IG..Wsap! Smue laaa....subhanallah..tak henti2 ucapan..cm retiss koo..😆..tkasih atas doa2 kalian..tkasih..tkasih..doa aku jgk utk kamu smue..moga kter smue dberkati n drahmati Allah sntiasa..amin..amin..

Thn nie lepas satu satu kejutan aku dpt..ya Allah..sweet moments btol laa..

1st masa tiup lilin..potong kek ngan mama..unkle bob smue..yg potluck ramai2 ms besday mama..

2nd masa kat tg karang..dpt bouquet sayur2 nie..adek bdik aku bg..nyanyi ramai2..


3rd..Ari rabu malam 15hb tue papa bg 😂😂bouquet cekelat+bunga plak..huhuhuuu..sweet angatt! Ghupanyer dh plan ngan adik..waaaahhh..touching beb..seyes aku nagis..konon2 bli rokok kat kedai bawah..ghupanyer dh janji ngan nina sepupu aku yg buat bouquet nie kol 10 mlm dtg anta..hahahahaaa..siap sorok blkg tembok lagik..aduhaiiii papa..dtg angin sweet dier..fengsann nyahh! Hahhaahaa..Luv u papa😍




Advance thn nie nyer wish dr papa ngan anak2..sbb nyer 16hb tu papa pg2 dh ada kelas kat shah alam..dia ckp dia nk dia org pertama yg wish haku dlu😁tue yg masing2 sbuk prep 15hb..ekekekeeeke..thanks syg2 mama..



Dh lopeh omak ko terjerit terkejut..adik plak bg tu👆..sambung nagis aku dbuatnyer..alahaii anak dara sorg nie..tah bla dia buat plak..sweettt..buat mama nagis jek mlm tuh tau..mama luv u to adik..

Yg abg plak..tak sempat nak buat apa2..abg buzy kelas konon..hahahaaa..tak pe laa..it's ok dear!

Dann smlm plak..papa wsap "jap ma..papa cr hadiah mama"😭..aku balas "tak payah..blk skg"..smp jek umah..dia buat dek..mmg aku pon tak la layan..ngah tgk drama feveret koo..hahahaaa..

Papa pon ckp..papa nk mama terima hadiah dr papa nie..papa ikhlas nak bg..mama dh jg anak2 papa..berkorban..mcm2 la dia bg tau..😢

Dia pon amik adiah ngan anak2 terus bg haku 😂😂

................


Huhuhuuuu..adiah yg paling mahal pernah aku dpt niee..wahhhhhh..😭😭😭


Nagis ko..tersedu2..tolo aarrr..bla bukak tuh..terus papa peluk aku..dia pon nagis jgkk..hahahahaaaa..subhanallah..tak tau nak ckp hapa daaa..terkedu..terkejut..terpegun..semue ter..ter..ter..laaaa..seyes tak sangka laaa adiah cm gini dia bg..

Siap marah lagik..nape bli yg mahal2..yg paling latest plak tuh..allahuakbar! Papa syg mama..tue je dia ckp🙈

Ya Allah..terima kasih atas rezeki yg ko bagi..

Terima kasih papa@rizalman hj kasim..suami..papa anak2 mama..moga Allah berkati..rahmati..murahkan rezeki papa sntiasa..moga hubungan kter akan bkekalan smp bla2..tkasih utk hadiah..kejutan besday mama thn nie..hanya Allah sje dpt mbalasnyer..

Terima kasih abah mama..aris&co..teman2..smue..smue..tkasih🌹🌷🌺 tkasih..

Amin..amin..

#sweetmoments2017
#mybirthday16032017
#luvuollss
#airmatasajethnnie😅

1 comment:

  1. Happy belated birth dear.. Seronok n berbunga hati kan dpt seperaissss camni

    ReplyDelete

Sesi Baru Persekolahan 2024

  Assalammualaikum.. 10 mac ari tue bdak bertuah nie cek in blk asrama..boleh dier demam smggu sblom dier nak blk tue..demam terkezutt..haah...