Monday 27 February 2017

Papa ohh papa!


Haii smue..

Tajuk tah pa apa aku boh..hahahaaaa..layan jek laπŸ˜ƒtak dek tajuk sbenarnyer..sje nak naip ujan2 nie..

Beli ayam ikan daa..sudah2 malas giler nak masak loh..tah apa la nak msk lahaiii..ari2 masak..seyes..sendu daaa..tp apa2 pon kena gak masak utk papa n anak2..

Tp aku mmg suka masak lately nie..hahahaaa..iyo2 jek..omputih konon..tah btol ker idok..tak kisahla asal ado bunyi..heheheee..kadang2 kan dh bosan..pagi2 mesti aku bukak FB terjah MAHN nyer..tgk2 menu yg menarik..klu bahan hado..jalan try..hahahaaaa..suka tgk koo..siap tutorial skali..sonang nak buek!

Tu ckp kat papa..nak oven!πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„ macam2 nk try..nak buat nie..hahahaaa..kelakor plak..jawapan papa 'otey' sjek!

Aku tengah cari idea nak msk apa sebenarnyer nie dohhh..ari sejuk..sedap plak duduk goyang kaki atas sofa nie..tue updated blog sendu nie..heheheeee..

Korang2 tgk FB tak pasai shuib ngan siti sarah tuh..huhuhuuu sweet gilerr..siap ada majlis berinai bagai..sanding..perghhh..bapak kool koooo..seronok plak aku tgk..untung dia kan..yea la dlu tak dpt cm tuh..skg rezeki hado buatlaa yea takk..mmg bagus dohh..idea torbaekk! best giler kot klu dpt uwat cm tuh..kan..kan..wakakakaa..verangan..sudaaa mama!

Seronok tgk klu somie2 yg hargai isteri cm nie kann..separuh mati nak lahir kan zuriat2..alih2 reward utk dia..huhuhuuu..best2..isteri n anak2 tu la rezeki buat somie..doa isteri nie makbul..ari2 kter doa utk somie..in sha allah ada jek rezeki tu..btol takπŸ˜…

Tak tahu la kebetulan atau pon mmg rezeki Allah utk papa..apa yg aku rasa slalu nyer betul..seminar dia ari tu..cm dpt duit je papa ko nie..tup tup btol ko πŸ˜€..blk2 ceita grop dia menang..dpt duitπŸ’΅..

Kje mcm dia kena mental..fizikal smue kena kuat laa..baru2 nie diorg kena audit pasai kebersihan..tu utk smue store2 McD nie..pagi smp mlm ari2 kje bersih kan tu nie smue..kesian aku tgk..blk kang penat..klu fail mmg kena repeat buat lagik n lagik smp la lulus..insting(btol ker aku eja tuh) isteri kan..tup2 ari jumaat tu org QA dtg cek store dia..smp touching call aku ptg tu..soh doakan dia..hihihihi..papa..papa..yea mama doakan aku ckp..
doa isteri nie dmakbulkan.. alhamdulillah store papa lulus..berjaya laa..punye la legaa..call lagik lps settle smue tuh pon touching jgk..ckp 'tkasih ma'..doakan papa lulus..😒😒

Papa..papaa..


Apa apa pon smue tuh dari Allah..kter hanya doa..merancang..selebihnyer DIA la yg tentukan..yea dok..

Syukur! 1 bab dh settle..ari nie boss besaq nk dtg travel store papa lagik..hope smue nyer dpermudahkan n bjalan ngan lancar..amin..amin..

Uiiittt dh kol 11 koo..jom dhuha dlu😊

1 comment:

  1. Haha..samalah..bab mikir menu nk msk tu menung panjang sokmo..hehe.

    Alhamdulillah dipermudahkan utk husb ain

    ReplyDelete

Sesi Baru Persekolahan 2024

  Assalammualaikum.. 10 mac ari tue bdak bertuah nie cek in blk asrama..boleh dier demam smggu sblom dier nak blk tue..demam terkezutt..haah...