Monday 20 February 2017

Tsunami Combo~Sabrina Bakery


Assalammualaikum..

Sehat semue nyer tuh😊..mggu baru daaa..next week dh msk bulan baru plakk..ari nie anak2 dh stat ujian..pas tu sek agama plak..klu tgk anak2 nie kesian kann..penat ooo..nie stat ari selasa n khamis abg dh ada kelas tmbahan sek agama..lom lagik sek keb nyer tuisyen setiap malam..πŸ˜‚πŸ˜‚

Beri la kekuatan kat anak2 bertuah nie..amin..amin

Lain nak ceita laaa..hahahahaa..meh akak nak pomot sket..dah cuba kann..moh share2 kat semua sapa2 yg kaki dessert..kek..pie..smuolah..hantu koo bla nampak cm gini..tak sabar2 nak cuba..πŸ˜…


Nampak takkk..korang g terjah FB or IG "sabrina bakery"..

Dah lama aku aimm nak makan kooo..tak silap umah dia area damansara..ntah ekk lupa..jauh kann..tu aku cr2 agent area cheras nie kat mana..sib ada akak tu share kat FB dio..terus tnje..leh anta..mmg dopan umah di anta ko nyer order..senang giler beb cm giniπŸ‘lagik2 malas nak kuar bagai kann..haaa amik fon jek tokan2 daaa smp date delivery sok dio anta kek umah ko..πŸ˜†

Free delivery katanyerr..aku pon order tsunami combo namo ehh..harga RM 35..seyes tak menyesal aku beli..sedap..gilee punye sedap..cuma kecik sket dr last time aku order tuh..

Paham2 la nyeeiii..ngan keadaan sekarang..nak murah..besaq gajah cm ner plak kann..mmg la nak yg murah..tp klu mahal, sedap! Tu ok daa pada aku..aku laaa..hahahahaa..

Byk list kek..kookis..kat sabrina bakery nie..bdak tuh dh bagi pon list nyer kat aku..anytime lopeh nie order saja..ngapp terus..hahahaa..tolan2 air liur kooo..aku posa ari nie yehh..dosa ceita lama2..wakakakaaaa..

G try sendiri hokeyy..raso sendirik! πŸ˜„πŸ˜„ so far mana2 yg aku 1st try ordee tu selalu tak keciwa kan hakuu..huhuuuu..sedappp..moga diorg2 nie jual ngan ikhlas..btambah la rezeki masing2..yea dok..

Buat adik lily..tq anta smp depan umah..lain kali kter order yg lain plak yea..macih2πŸ˜‹




1 comment:

  1. Budak2 zaman skarang mmg byk skit cabaran belajarnya.. X mcm kt dlu2 blajar santai2 ..hbw skolah blh main puas2. Skarang hbs sek pom, byk aktiviti lain lg..


    Nyummsss..nmpk sedap lah

    ReplyDelete

Sesi Baru Persekolahan 2024

  Assalammualaikum.. 10 mac ari tue bdak bertuah nie cek in blk asrama..boleh dier demam smggu sblom dier nak blk tue..demam terkezutt..haah...