Tuesday 7 February 2017

Nasi Ayam Penyet


Malam2 ceita pasai makanan..pasai paaaa..waķahkakaaaa..sapa2 yg diet tu sila tolan air liur yo!

Aku nak dgr komen boss bosar lam umah nie nyeeiii..papa koje pagi..baru smp umah..nie baru abis msing2 dinner! Alhamdulillah msing2 ckp sedap..fuhhh😥..feedback torbaek! abis licin koo msing2 makan..seronok nengok nyer..nie yg aku lagik semangat nak masak..try new menu..heheheee..in sha allah..

Ngan aku2 pon makan nasi 2 kali ari nie..sedap! Puji diri sendiri laaa weeiiii..mmg tak la korang nak puji pulok 😃

Asyik ceita makanan jek ko nie mama oiiii! Hhuhuuuhuu..menu baru aku try ofkos laa nak ceita..bangga laa yett! Aku yg dlu nie zero bab2 masak nie..tp utk family..belajor..google..akhirnyer dpt la masak utk mereka..dann yg paling best! Laki ngan anak2 ko puji apa yg ko masakk..awesomeee loh😅

Ntah nape plak aku dlu nyer tak suka ayam penyet nie..lately nie teringinnn jek..ari ahad lopeh dpt try kat tesco damansara tu..not bad jgk..tak pedas..tue yg nk try buat sendiri..asyik nak memboli jek..1 set dlm RM 9.00 jgk..nie buat sndiri..pueh ati..dr lunch smp kee dinner leh ulang2..sodap 😄😄😄

Sooo korang2 try buat hokey..resepi cm biasa jumpa cik google yoo..den pon cari sanun!

Moh layan pic2 yg sempat snap pg tadi..sebab ayam penyet..siap terus ngapp..kemain awal lunch nie ari..hheheeeee..

Ok daaaa..😴😴😴






No comments:

Post a Comment

Sesi Baru Persekolahan 2024

  Assalammualaikum.. 10 mac ari tue bdak bertuah nie cek in blk asrama..boleh dier demam smggu sblom dier nak blk tue..demam terkezutt..haah...