Monday 3 October 2016

Yong Tau Foo Kg Pandan


Tak bleh lolap plak mato den nie haa..montang2 sok coti..kekekekeee..

Sabtu lepas adik laki aku mai dtg umah..terus hekot dia blk keramat..g umah mama tgh tu! Anak2 btuah nie kalu masing2 dh lama tak jumpa..mula la yg tu tnje..yg nie tnje..rindu latuew..

Singgah la kat YTFKGP..nama aku kasi singkat la yoo..pes time jejak nyeiii..cian kan..slalu jek lalu situ..tak pernah masuk..tolo laki aku tau..tak pernah hajak!

Ceita ngan dia..papa tau tak..jawapan dier..tau sajek! Tak plak nak bawak bini ngan anak2 dio..dh tau bini feveret YTF nie..geram jek!


Lagik plak..JJCM TV3 pon dh makan kat situ..nampakk! Sure sodap la kan..kan..


Antara yg sempat aku snap beberapa jenis ball2 yg ade..mcm2 hado ko!


Banyak lagik aku rasa..tp tu jek la yg sompek..


Mensebab dokong dak abum tu..abob la yg pilih YTF nyer..


Menarik..sedap..layan la makan kat situ..mntak plak sup nyer..makan panas2..fuhhh..nyam..nyam doh..


Yg paling sedap YTF utk tekak aku..1st..kat pasar malam umah aku nie..pasar malam umah mama..akak tu mmg dh kenal ank2 pak aris nie..ngan YTF kat seremban r&r..fuh sedap giler..aku makan mmg ngan sup skali..cm gini haa👍👍.. hahahahaaaa..


Ms ktorg smp tu 'fabulous food hunt' ngah ramai dok makan..nampak!! Sempat snap pic bro nie..mmg sempoi layan aku tnje tu nie..heheheee..terbaek bro!


Cek point yg second last makan kat sini..penuh bak angg! Owner YTFKGP mmg kenal adik aku nie..ghupa nyer mmg tiap2 thn agenda cm nie ada kat sini..


Terbaek la..walaupon ngah rusuh ngan peserta2 food hunt tu..onwer dia still layan customer2 yg lain..siap bg air preee kat ktorg lgik..caya la..

So far ok la rs YTF kat sini..nak repeat makan ngan papa plak nnt..sedappp..

Battery pon dh tiot..tiot..moh la kter 😴😴😴 dlu..

Baca doa sblom tdo tau..gud night..assalammualaikum..daaaaaaaaaaa..

No comments:

Post a Comment

Sesi Baru Persekolahan 2024

  Assalammualaikum.. 10 mac ari tue bdak bertuah nie cek in blk asrama..boleh dier demam smggu sblom dier nak blk tue..demam terkezutt..haah...