Thursday 20 October 2016

Beg Luggage HelloKitty


Blikan beg nie utk dak dombek ms besday dier..puas cr apa nak blikan..

Cian dier! Slalu kena marah ngan aku..hahahaaa..yg no 2 nie mmg lain sket tau..tp cm ner geram+marah kat dier..pas tu meh la maa..adik nak cium mama..tpeluk2 omak dier nie..

Adik..adik..pinses papa mama nieee..ikut pala+cakap dier jek..


Cumel tak! Punye la bnyk hal ms nak order beg nie..order tak smp laa..buzy sgt..supplier g china laa..mcm2..smp aku ckp..tak pe la klu tak dek..

Dlm bapa ari tu..dia pm..sis beg dah ada..bleh amik..aaaaaa terus habaq mai papa..tak yah cr adiah dia daaa..bli kan tu jek..omel agat!


Aku pon amik kat tmn melati nun..dia bg google map alamat umah..bleh plak aku sesat..hahaaaaaa..cian aku! Tak reti naaa jalan area situ..pusing2 tah mana2..tau2 smp festival city..kakakkaaahhaaa..seyes kelakor!

Ikut plan mmg papa nk hekot skali..tp takut jem..tak sempat plak amik anak2 blk sek kang..tu yg aku g sensorang..

Dah tak jumpa bagai..terus jek la aku msk festival city tu..sempat la aku terjah kaison..bli brg2 utk dak dombek nie..ada la bli kan sket brg2 deko utk besday die..


Sib mmg dh tertulis rezeki nak bg dia beg nie..org tu pon kata jumpa kat McD tmn melati jek laa..jumpa sana..fuhhh..mmg legaa..tak yah nak cr2..terpusing cr umah org..yessss! alhamdulilah..

Mmg aku pon suka beg nie..google hadiah utk bdk pompuan..kuar nie haaa..tuu la kot dpt jgk..omak dio pon dh bkonan..lawaa ooo..

Adik pon tak pernah ada beg cm gini..harga pon murah banding yg aku tgk kat page FB yg lelain..Macih bnyk2 yea awakk..mmg dia suka sgt..besaq..luas la jgk..bleh laa utk bdak besaq dier..


Tgk pic niee..seyes comel kan..set lengkap tu..

No comments:

Post a Comment

Sesi Baru Persekolahan 2024

  Assalammualaikum.. 10 mac ari tue bdak bertuah nie cek in blk asrama..boleh dier demam smggu sblom dier nak blk tue..demam terkezutt..haah...