Tuesday 11 October 2016

Cheese Tart



Gebus2 kan..seyes sedap yea!

Tak terliur ker korg tgk nie..huhuhuu..dapp tauu..

Adik bongsu aku yg buat..dia nie dlu belajar la buat bake kek2 bagai nie..so tau la buat cm gini2..cake2 tak pernah lagik la yg grand2..hhaahaaa..

Sbab slalu aku tgk kawan2 dia order cis tat nie jek..perasa yg slalu tu blueberry ngan nuttela..yg buah2 pon hado rasanyer..tp klu aku order mmg nak perasa 2 tue jek..

Dapat kat bdak bujang nie..5..6 pcs bleh sekelip mata jek dia ngaapp..suka btol dia..




Smlm borak2 ngan bdak crew mcd..skg nie dia buat kek jek kje nyerr..so far sekali jek aku pernah ordee kek rainbow dr dia..sgt2 awesome..sedap giler..kalah secret resepi nyeeiiu..leh terjah FB dia elly halim..sgt2 cntik kek dia smue..

Sbb dia slalu buat kek yg besaq2..2kg++..mmg tak dek rejeki la nak mkn kek dier lagik tauu..tak buat kek kecik2 nie daaa..berdosaa ko nyahh!

Tp mmg nak try red velvet brownies dier nnt nie..nak kongsi ngan mak laa..tguu koo..

Dlam borak2 tu..dia tnje mana aku ordeer cis tat nie..dia kata cantik..kemas..cumel..cm tu laaa smue..

Habaq mai la yg adik aku yg buat..sbuk dia tnje FB..IG smue..kot2 ada yg nak order..dia bleh share pic2 cis tat nie nnt..

Aku kata..klu nak order ker hapa leh jek WA aiii..aii jadik manager dia skg..wakakakaaa..


Besday abang ahad lepas sje order yg nie plak..bosan plak asyik2 kek jek..plak tu nak mkn 4 org jek..cm gini senang..tiup lilin..ngapp..settle..

Tggal 3pcs jek dlm peti ais tu..


Mmg kali nie cantik la dia buat..gebus..sedap..comel..cth lain aku bg..dpt yg gini..bagus..customer puas hati..👍👍😃😃

Dlu tak menarik langsung pon..wakakkaaaa..tak naik cis tat ko aku ckp ngan dia..tponyek2 aqib ckp..hahahaaaa!

Tp skg dh ada improve..bagus2..teruskan..

So uollss..jgn segan silu nak order..leh buat makan2 ngan yg tsayang..birthday gift..suprisess kan laling ker..birthday dessert..kenduri kendara..smue bleh..

Pakat2 order meh 😊

#WA me to order 013-3334500
#harga kasih syg😄
#makan 1 tak cukup..nak lagik..dan lagik..

No comments:

Post a Comment

Sesi Baru Persekolahan 2024

  Assalammualaikum.. 10 mac ari tue bdak bertuah nie cek in blk asrama..boleh dier demam smggu sblom dier nak blk tue..demam terkezutt..haah...