Saturday 1 October 2016

Tahun Baru 1438 Hijriah


Assalammualaikum smue..

Selamat tahun baru 1438h pada smue umat islam..

Smoga dtahun baru nie kter smue hijrah ke kehidupan yg lebih baik..in sha allah..amin..amin


Aku harap dan berdoa agar..doa aku hari2 utk smue dberkati & drahmati dan dperkenankan oleh yg Maha Esa..

Tak terlepas dosa2 yg kter buat..moga thn baru nie aku lebih tunduk padaNYA..

Doakan aku yea..😂

Sentiasa bersyukur & redha apa yg dtentukan..in sha allah kiter jd lebih kuat utk hadapi kehidupan yg mcabar nie..

# To satu2 nyer adik lelaki aku..

Allah bg ko dugaan dan dia pilih ko utk ko lebih dekat denganNYA..org yg kuat sje akan dpt dugaan dariNYA..Bersyukur laa dan lebih beristiqomah pada Allah..

In sha allah..apa yg jd tu mungkin ada hikmah dsebaliknyer..kter tak tau..terus..dan terus dekatkan diri ngan Allah..hokey..ko boleh buat! Yakin..yakin..

Bukak buku baru..jom smue..

No comments:

Post a Comment

Sesi Baru Persekolahan 2024

  Assalammualaikum.. 10 mac ari tue bdak bertuah nie cek in blk asrama..boleh dier demam smggu sblom dier nak blk tue..demam terkezutt..haah...