Saturday 20 May 2017

Nuttela Cheese Pie


Assalammualaikum..tgk bola ker tuh..hehehehee..kome2 sokong apa..kat umah nie sorg pakai jersi kedah..sorg jersi selangor..papa pakai selangorr..motip 🤔 mosykil haku..kedah vs pahang kenn..lantak kan..layanzz..

Ok..meh nak soh telan air liur malam2 nie jap..hahahaaa..hhhmmmm dappp nyer😋


Rezeki laaa..kan ari tuh aku ada updated pasal "kek cekelat" .. dh siap publish..aku layan FB..tue la kojenyer pagi2 sblom masak 😅..

Terbaca laa niee haaa..


Terus laa aku share pasal entry kek cekelat yg aku beli sabtu lepas..taq la owner tue..bkn la nak puji ker hapa..ikhlas loh ceita aku tue..dh sedap kan! Kaedahnyer ceitanyer cm tuh laaa..

Tak laa harap apa2..cuma share dlm tue la kan..ada rejeki menang..menang laa..tak kisah pon..sbb mmg aku dah pernah order nuttela pie nie..soo tak kisah laa menang kalah..adat kenn! Hahahaaaha..

Tup..tup..jeng..jeng..jeng🙊🙈..


Nama aiii hadoo..terselit kat situ..aduhaiii..rejeki anak2..seronok laaa kter waakk..yeaaabedabedoo💃💃💃..

Kiranyer..2 kali jgk la msk contest bab2 kek nie..nama aaii naik carta..hahahaaaa..mcm tau2 aku mmg kaki kek@dessert2 nie..dia pilih kiterr..macih yea awak😙



Amik ptg jumaat lepas anak2 blk sek agama..terus gerak g ampang..nie td tengahari potong sama2 ngan anak2 btuah..tak laa menyaborr2..hhmmm sodapp nyerr..nikmat dpt makan..tak manis sgt..just nice jek..


Tkasih sis..admin nyer jugaa..pilih aiii nie..hahahaaaa..moga bisness u bertambah maju jaya..murah rezeki selalu..nie dia dh UP beskut2 raya plak kat FB..aduhaii sedapnyer nampak..dh kek2 dia sedap2..kuih2 raya sure sodap gak laa kenn..

Uolls boleh contact dia hokeyy..kot2 nak rasa..ari tuh dh UP FB dia..leh tgk2..mcm2 dia masak..dr roti jala..macham2 laaa..g skodeng tau..


TQ Radz recipes😋❤

1 comment:

  1. Tengok pom mmg nmpk sedap sgt..
    Alhamdulillah..rezeki tu..
    Tahniah

    ReplyDelete

Sesi Baru Persekolahan 2024

  Assalammualaikum.. 10 mac ari tue bdak bertuah nie cek in blk asrama..boleh dier demam smggu sblom dier nak blk tue..demam terkezutt..haah...