Wednesday 10 May 2017

ArtCard


Assalammualaikumm..Coti kter ari niee yea..


Semenjak dh ado IG nie..smue aku dh UP dalam tuh..wakakaaaa..suka ati la kan..tue laa xtvt aku..klu tak masak..kemas umah..cntik kan rumah..cat umah..smue dlm umah laaa..berkaitan rumah sajekkk..dh keje ko kat umah kan..nak ceita apa lagik..paham tak?
Hahahaaaa..


Dapat plak geng2 dlm tuh smue kaki deco2 rumah..waahhh lagik torbaek tooqq..hari2 diorg UP pasal rumah..pokok2..apa2 jek la bkaitan deco umah nie..fuhhh mmg aku sukaa gilak..
tgk jek following aku..smp 2k lebih koo..sbb nk follow rumah2 diorg yg awesome giler..lagik2 umah mat2 saleh!

Tue yg artcard nie pon aku nak beli..heheheee..cantik+cumel plak tut..

Mula2 takut gak nak beli..papa biasa laa..dia nk umah dier simple jek..kang dia marah plak..kad2 cm nie pon nak beli ker..nnt dia ckp..hahahaaa..sib ms dpt kad tue dia tak dek kat umah..selamattt..

Kad nie dh smp lama..dok pikiq cm ner nak boh yek..tgk blk idea2 masing2 yg beli kad nie..aduss lawoo..nak tiru jgk laa..hehehee..tue yg gegeh cari besi putih nun..sib ada rezeki kat daiso tue..


Mcm2 gaya yg diorg nie deco kan kad nie..boh kat ruang tamu..dframe kan..dgantung..boh atas meja jek..mcm2..seyes suka sgt!

Buat masa sekarang..nampakk! Aku lotakkan kat bhg dapur..wakkaakaaa..cantik tak! 😄😄 sementara loh..dinding tepi lom touch up..cat udah elek!

 


Papa balik koje ari tuh..sje tunjukkan kat dia..suprisessss😅 ok tak pa..papa ckp ok! Dalam dia kata membazir beli..dia jgk alihkan sana sini mana yg sesuai nak letak..kekekekeee..

Lompat bintang kter wak..sib laaa dio pon suko!eehehee..geng kenn..kena la setuju..nnt aku share bla dh siap sepenuhnyer hokey..ayat zikir aku nie tak sampai2 lagik..

Apa2 pon korang tgk jek IG haku tue..tak aku updated dlm blog dlu..kat situ dh hado gambarnyer nnt..tau..tau..tau..wakakaaa..



Disebabkan wire mesh tu aku amik yg kecik..kad nyer 15pcs..kat situ ☝aku boh jgk..gantung kan..dok diam2..yg selebihnyer aku simpan..lom ada idea lagik mn nak dibohnyer..


Tu angle dr tepi sofa..cm biasa sebulan 2..3..kali mesti aku alihkan..ruangtamu..kira bhg depan nie jek aku suka kemas..alihkan..tambah tue ini..yg lain tak buat pon..dlm bilik..bilik anak2 biasa2 jek..

Tue yg kat IG..sama jek sebenarnyer..deco tak dek la menarik mana..tak reti pon..bedal jek smue tuh..tapi dh aku suka nyeiii..tu aku UP..bukan nak menunjuk umah ko cantik ker hapa hokey..share sajek! Plus edit..lighting smue..soo dlm tue lawoo la jadiknyer..heheheee..

Aku aktif IG dari FB..sapa2 nak follow meh laa..share2 deco..resepi2 msk..dessert2 yg sedap..jual2 handbag+bj2 anak2..meh2 kter nak nengok..hahahahaaa..

Okeyy..yg berminat nak beli artkad yg kuit muit nie..leh terjah iG eyyaaaa..umah dier super lawoo doh..simple..putih smue..geram jek nengok..tq yea laling😍

No comments:

Post a Comment

Sesi Baru Persekolahan 2024

  Assalammualaikum.. 10 mac ari tue bdak bertuah nie cek in blk asrama..boleh dier demam smggu sblom dier nak blk tue..demam terkezutt..haah...