Monday 15 May 2017

Kek Cekelat


Assalammualaikum..

Pagi2 aii dah UP gambor kek..terliur tak nengok tuh👇..😋😋

Nie dnamakan rezeki..sis nie buat harga promo utk kek cekelat nie..actually dia dah tutup order..aku lambat bukak FB ari tuh..tp den punyo tokak nie mmg dah ngam ngan kek2 yg dbuat..aku terus wsap..nak jgkkkk harga promo..wakakakaaaa..

Klu real harga nyer dlm RM 70++ kot..berat sehhh..mau 1kg ++ jgk..tp nak makan sje2 utk 4 org jek malas laa nak order kennn..tp dh dia buat harga yg mampu milik..seyes..ujan pon sanggup aku redah..ngan papa..anak2 smue aku hangkot..jom amik kek..haahhaaaaa..

Puas hati makan..sedap sgt..smpai abg ckp 'penuhnyer coklat maa'..aah..tp tak muak tau bla makan tuh..nak lagik..dan lagik..aduhh smlm pon pagi2 kek dlu aku tala..hamekkk..sodap..

Org berniaga..buat ngan ikhlas boh plak kasih syg ms nak blen2 tepong tuh..in sha allah..mmg jadik nyer kebommm lerr..

Korang tgk pon leh tau la kennn..supperrbb..
Lap sket air liur meleleh tuh..hahagaaaaa..

Aku ada UP dalam IG..smue rata2 yg komen ckp nampk sedap..nampakk kenn..lom rasa..mmg sedapp..tarak tipu loh..




Nampakkk takk! Bla potong..padat jek! Tak kering..anak2 btuah nie siap letak ❤ tue haaa..mothers day kan smlm..

Last time aku order penuh coklat bertaburan atas tuh..tp kali nie amik ❤ jek..sweet2 gitue..heheheee..



Tkasih bnyk2 tau sis..aku panggil dia sis..dia pon panggil aku sis jgk..hamekk..jalaannn..hahhaaaa..sanggup amik order aii walaupon dh close order..huhuuhuu..

Smoga murah rezeki u..bisness bertambah maju..dberkati n rahmati sntiasa hokey..

Klu ramai nak add fren u..soryy hokey..aii share u punye FB..heheheeee..


Jom follow FB dia..macam2 kek loh dia buat..

Awesome..kebabomm..torbaekk..sodap✔

To aqib ponyet2: klu untie ain rajin..untie ain bg aqib hokey..tekak bdak ponyet nie yg sedap jek dia makan btambah2😄😄

No comments:

Post a Comment

Sesi Baru Persekolahan 2024

  Assalammualaikum.. 10 mac ari tue bdak bertuah nie cek in blk asrama..boleh dier demam smggu sblom dier nak blk tue..demam terkezutt..haah...