Friday 12 May 2017

Goodies Bag


Alhamdulillah siap goodies bag utk anak bujang mama nie..

Sok abang qatam alquran..teruja plak nak buat macam2..tp ustaz tue bg tau pulut kuning smue dh dsediakan..smue dh hado! cuma badan jek kena bawak..ahhahaaaa..

Cam tak sedap plak.."klu sy bg goodis bag bleh ker ustaz"..terus ckp..haaa yg tue boleh..hehehehee..ok ustaz..

Tue la godis bag utk geng2 qatam abang sok 👇


Smlm cr brg2 kat tesco jek..dok pikiq nak g chow kit..mcm2 ken kat sana..tp kang tak terkejor nak amik anak2 blk sek..haruu plak..hamek jek apa yg menarik..jajan..masing2 sure bedal jek!





Dok layan2 FB tgk plastik nie kemain cumel lagik..huhuuuuhu..terus order..mcm2 design ada..rezeki dpt yg nie jek 'monster..mak ko ijau😃

Aku letak sumi..gula2..ngan cekelat nips..ngam2 dlm tuh..


Plastik tue aku order nak buat bento anak2 bertuah nie..bole boh roti ker..biskut ker kan..tp dh buat goodis nie aku selit kan sekali..heheheer..kuit sket loh..nampak tuh👇.




Pada awalnyer..aku nak buat roti jala laa..mee goreng laaa..tp takut tak sempat..terus tukor! Dtg la idea cm gitu..bg cawan..siap ada cm straw tepi tu..

Pastue cm sket plak nampaknyer..beli kan aiskrim batang..tambah kan+surah yasin aku boh jgk..


Ada plak fail mcd balance ari tuh..bagi sekali..nampak laa menarik..mcm2 sket masing2 dpt..heheheee..rejeki anak2..

Done✔..sonang ati den..heheheee..

1 comment:

Sesi Baru Persekolahan 2024

  Assalammualaikum.. 10 mac ari tue bdak bertuah nie cek in blk asrama..boleh dier demam smggu sblom dier nak blk tue..demam terkezutt..haah...