Sunday 4 December 2016

Upin&Ipin Jeng Jeng Jeng



Kami dh nengok daa ceita tu smlm kat klcc..

Best hapaaaa..

Tak paham kenapa diorg2 ckp ceita nie ceita sampah..tu nie..bla..bla..blaaaa smuee..ms mula2 tgk komen2 kat FB tuu..aku pon sama ckp kat anak2 ceita nie tak best..tak yah tgk..kan viral pasal ceita nie..

Tp korg2 tau laa..anak2 btuah nie bkn nyer paham..selagi tak tgk..rusuhh!


Wayang stat kol 3.45..tp korg tau2 jek la iklan diaa..hampir 15 ker 20 min sje..lama giler! Hangin jgk..soo dlm kol 410 kot br laaa ceita mulaa..tu yg ank2 mula rimas kot dok lama2 dlm panggung tuh! Aku pon tension..bla nak stat nie😠mcm2 iklan kuar..

Pas tu ceita dh stat..bnyk jek watak upin ipin tu kuar..gelak sakan jek anak2 aku..tgk diorg gelak..kter pon leh gelak skali..seronok btol masing2..

Korg kena paham..ceita nie animasi+real..tu yg ada awie..remy ishak ramai lagik laaaa..alaaa cm ceita chipmunk..smurf tu laaaa..


Pada aku..papa..anak2 so far kata ceita nie best..best part lagik anak2+fmily dlm panggung tu siap tepuk tgn ramai2 bla ada part2 tu laaa..tgk la sendiri nnt yooo..siap nanyi jeng..jeng..jeng ramai2..hhahaaaaaa..aku laki bini pon sama nanyi tepuk tgn sama2..heheheeee..support weeiiiu..

Moral of the story..jgn percaya bulat2 apa yg kadang2 orang ckp tuh..kter kena tgk n siasat dlu..hahahaaaa..tah betol ker idokk perkara2 tuh yea! Tgk dlu then nilaikan sendiri hokey..

Anak2 aku siap nak tgk lagikkk..pa ceitaaaaaa..😄😄😄

No comments:

Post a Comment

STAM

  Assalammualaikum.. Banyak betholl dlm draff tueee..huhuhuu..tulis..menaip nie kena ada mood wak..tue yg Allahuakbar napee malas nyer lahai...