Monday 5 December 2016

Ulangtahun ke 11 Perkhawinan Kami




Alhamdulillah..

3hb Dec 2005-3hb Dec 2016..11 tahun hidup bsama2 Rizalman Hj Kasim nie..heheheeee..

Nak TB bercinta ngan dia dlu ya Allah..amponn rasanyer..wkakakaaaaa..bkn apa orang yg paling aku benci ms kje dlu..sgt2 benci..giler punye benci..πŸ˜…

Org dh ckp kan..benci2..sok2 jadik sayang..πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„hamekkk..padan muko hakuu..

Aku kenal dia ms stat aku transfer kje kat McD jalan silang..dia pon baru transfer situ jgk..store manager yg paling berlagak..ego..poyo..bongkak..mcm2 laa..menyampah giler oooo..

Tp dh lama2 kje bwh 1 bumbung..jodoh jgk kot..big boss suka aku..bese aarr kan! Hahahahaaa..dia pon sibuk la nak suka aku jgk..hahahhaaaa..dah dia boss ko kan..cm ner benci pon..kena hadap dia hari2 utk tnje itu ini smue..

1st kuar as a boss ngan pekerja jek..tnje kje tu ini..tp dh lama2..best agaknyer kuar ngan aku nie..asal cuti jek dia plan cuti sama2..akhaksssss! dah dia yg buat jadual..suka ati dia la nak bg manager dia cuti bla smue kann..aku pon hekot jek laaa..boss kan! Boss pon sama!!


Haaaa..dari situ kott..rezeki dr Allah utk kami mungkin..kawan tak smp 2 bln rasanyer..terus kami tunang..pon tak lama..3 bln..lupaa daaa..then 3hb dec 2005..akhirnyer kami bersatu..huhuhuuuu..

Klu igt balik kejadian nyer tuh..sama2 gelak..kelakor ghasanyer..aduhaii rizalmann..rizalman..bleh plak kadang2 tu tnje dia blk..cm ner la kter leh kawin kan paa..hahahaaaa seyes weweiii..mmg tah pa apa kami bercinta dlu tuh..Dia ckp aku ngorat dia..porahh citt..

Smp smue boss2 kat McD tu tokojut laaa..masa bg kad kawin..whaatt ain! πŸ˜ƒπŸ˜ƒ kawin ngan dia..hahahahaaa..jodoh boss aku ckp!! 

Bercinta senyap2 kooo..sorang pon tak tau..takutttt..mana bleh couple bwh tmp kje yg sama..mampos mak nyahhh kena transfer lagik!..

Hahahaaaa..subhanallah..seyes toback kisah lama2 nie..menaip pon leh senyum sorg2..hihihiiii..

Syukur..syukur pada mu ya Allah..rezeki kami bersama..


Mensebab dia coti stat jumaat tuh..tak dapek laa nak buat deco2 manje..heheheeee..sempat bli belon jek ari tu..jadik laaa..


Kek harus laaa tempah nyeiii..cm biasa kat M&M Cupcakes AU4 tu..rainbow kek jgk..tp kali nie..tak nak deco2..cuma soh mun tulis jekπŸ‘‡..mmg nak simple..Pon cantik..sedap..tq mun..



Baru dapat potong kek smlm..ari sabtu g kenduri rumah wakk..sempat bgambor jek pg tuh..pas tu bdak2 ajak g KLCC layan kan aje smue tuh..

Sedapp nyeiiii..


Nie..aku order mini cis kek utk ank2 bertuah nie skali..sje2 pon..cuti2 nie manjang lapor..ada la dessert lam peti ais tu..gatal la tulis perkataan tuπŸ‘‡ as a reward dpt result peksa hehehee..suka laa bdak dua tuh..




Sekejap jek dh 11 tahun..susah senang sama2..dia la kawan..boypren..geng gaduh..smue ngan dia..mmg ngam satu pala ngan aku..mmg jodoh kami..Tq Allah..

Buat papa..Rizalman Kasim,

Mama sntiasa doa agar hubungan kter sntiasa dberkati n drahmati bsama2 ank2 btuah nie..smoga kter dpt ker jannah bsma2..dmurahkan rezeki..dberi kesihatan yg baik bsama2..doa mama hari2 utk papa..😒

Luv u papa..

2 comments:

  1. cantik sgt kek...
    happy anniversary..
    smoga kekal bahagia hingga syurga,,
    amin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehee..alhamdulilah..tq laling..amin..amin..

      Delete

Sesi Baru Persekolahan 2024

  Assalammualaikum.. 10 mac ari tue bdak bertuah nie cek in blk asrama..boleh dier demam smggu sblom dier nak blk tue..demam terkezutt..haah...