Tuesday 13 December 2016

Instagram Konon


Meh..meh..meh..akak nk bg tau akak dh ada acct instagram hokeyyy..wahahaaaaakkaaa..kelakor plak..


Ramai kata aku dh ada acct insta nie..tp aku tak pernah bukak pon..smp la hari nie..

Masuk email tu nie smue tak bleh..try tu nie pon tak bleh..toloo aarrr..akhirnyerr dapek pon bukak..hahahaaaa..haru kann!

Ain7584 mula2 nama aku tu..tah blaa koo aku buat..kahkakaaahhaa..lupaaa daa sungguh! Pas tu bleh plak cm tak glamer nama tuh yek..hahahaaa..borak berceita ngan papa..mama nak tukor nama laa..

Aku nak letak mama ain..cm blog aku jgk..tp tak bleh plak..dh ramai pakai kot..adik soh letak no la bagai..mula2 dh boh 'rizainammarissa' alih2 cm tak menarik..akhirnyaaaa amik nama tu 👇 la senang coz nama tu slalu ktorg guna utk fmily kami..

"pa_mammarissa"
Pa..papa..ma..mama..ammar..arissa..aku kasi bergabung malatop smue..insta aku satu family la konon2..heheheee..ok kan papa..papa angguk 👍😄

Tadi aku dh tepek 1 pic..testing..masih tak reti lagik kooo..bab2 smue nie..pelan2 kayuh yeaa..😓

Sooo..korang2 yg meh la follow aiii yea..😉

No comments:

Post a Comment

STAM

  Assalammualaikum.. Banyak betholl dlm draff tueee..huhuhuu..tulis..menaip nie kena ada mood wak..tue yg Allahuakbar napee malas nyer lahai...