Tuesday 16 August 2016

Team Badminton Malaysia Rio


Caya laaa..malaysia bolehh! Tahniah guysss..

Klu dh laki ko minat sukan..skg mmg olympic games nie kann.tak dek can lerr nak nengok drama2 bagai yeaaa..harap maklum..

Nak nengok ceita baru tu pon tak dapekk! Bagon tdo smp nak tdo tu..sukan jek! Sok dia coti nie..sib la yoo..

Smlm beregu lelaki..kalah kan korea rangking 1 tuuu..tobaekkk la..cm gini la baru best lawannn..kter tgk pon geramm..


Smlm igt dh kalah daaa..lepas amik abg tuisyen..solat jap..nak tdo la terus..papa ckp 'ma..games ke 3 nie..terus mata aku yg ngantok..bosar jadik eehhh..


Pagi nie tadik..sib bukak tv awal..dapat la nengok set pertama..tau2 menang dah..kalahkan china rangking ke 6..yeaahhh! Pestime malaysia masuk final beregu campuran..sejarah ooo..

Pingat perak dalam tgan daa..yahooo..boleh pon malaysia main kann! Go..go..oooo..

Bla berita atlet2 malaysia nie..mula la meremang2 bulu roma aku nie..hahahaaa..masa tgk lagik la siap berdebar2 dada nie..duduk..berdiri tak kono jadik ehh! Heheheeeee..

Tak best nengok ngan laki aku nie..diam jek! Nengok la bola ker..badminton ker..diam..mcm tgk wayang..wakakakaaa..sedehh!!

Nie kalu dapat nengok ngan dila..abob..adik bdik aku yg lain..haruuu oooo..pecah smue! Yg jerit..yg sorak..yg tepuk tampar..habis smue!

Best part..kaki abah aku..akan sejuk! Hahahaa..
Mula la rokok tu macam keropok dia buat..mcm makan!

Soo..team malaysia..do the best hokey..
Malaysia boleh 👍

No comments:

Post a Comment

Sesi Baru Persekolahan 2024

  Assalammualaikum.. 10 mac ari tue bdak bertuah nie cek in blk asrama..boleh dier demam smggu sblom dier nak blk tue..demam terkezutt..haah...