Wednesday 3 August 2016

Puasa 6 Syawal


Alhamdulilah..syukur padamu Ya ALLAH..

Sempat habis kan posa 6 syawal thn nie..subhanallah..mcm2 rintangan..dugaan nak perabis kan..akhirnyer abis dan sempat aku lakukan..moga dterima posa ku ini..amin..

Sok raya! Esok hari raya..nyanyi??Hahahaaaa..syawal pon dh abis..dah knapa ko! Wakakkaaaaa..

Ari nie jgk abis la syawal utk tahun nie..syukur2..still dapat bersma2 yg tersayang..moga ramadhan..syawal thn akan dtg dpt kami terus bersma2 lagik ngan izinNYA..amin..amin..

Buat posa 6 nie aku rs tenang giler..tak rasa penat..lapar..ntah yek! Best giler..dpt aku buat solat tahajud bagai..Allahhuakbar..TQ Allah :) berkat2 posa 6 nie yek! Niat kter jgk kot..yek! Heheheee..

Bleh plak lagik aku g soping2..jalan2 g Ikea..tesco bagai ooo..mood plak cm baik2 ajaa..hahahaaaa..awesome!

Alhamdulilahh..

Menu smalam dan ari nie yg dann aku masak..dah tak reti nak masak apa nyeeiiii..penin pala pikiq nak msk apa..aduhhhh..

Smlm : Nasi Lemak+ayam ghoeng kfc+paru sambal dll..


Ari nie : ayam msk merah+togeh msk lemak+ikan bawal kecik2..kentang sambal..


Cukup la tu kan..rezeki Allah..

Smlm lagik aku dah stat batuk+ selsema sket..ari nie dah mula kong2..bgai nak rak sakit tekak aku nie..harap2 cepat la baik..dua2 tu dtg sekali..leh pengsan mak nyahhh..

Nasib laa kena lepas selesai smue posa den nie!

Nak kono cari aiskerim nie..jom sapa nak follow aiii..



No comments:

Post a Comment

Sesi Baru Persekolahan 2024

  Assalammualaikum.. 10 mac ari tue bdak bertuah nie cek in blk asrama..boleh dier demam smggu sblom dier nak blk tue..demam terkezutt..haah...