Thursday 18 August 2016

Birthday papa is coming

Next week besday laling aiii..penin la pala nie jgk nak bagi hadiah apa..

Dr last week dier dh heboh besday dia kat anak2 tau..rusuh giler! soh anak2 tgk calender laa..lagik bapa hari laa..dan lagik siap bg pantun kat ktorg yek..korang nak dgr pantun dia..

Hari jadi papa menjelang tiba..
Hadiah papa jangan lupa yea..

Hahahaaaaa..smp la sok besday dia tau..asyik ulang2 tah apa2 pantun dier tuh..kekekeeee..laki aku tuh..dtg angin..hamekk!

Aku pon dah stat jumpa en google ari2..nengok2 deco yg menarik nak buat..kek nyer..belon nyer..perggg! Awesome doh..mcm2 menarik dalam tuh..

Aku google tu semue..bkn aku nak buat party ker hapa tau! Hahahaaaa..korok kan!

Mmg aiii suka laa..buat2 cm gitu..suprises kan..deco2..tiup belon2 nyer..kek nyer..sje2 jek..moment bersama2..

Leh jek tgk kat WeChat aku tu..slalu mmg aku hapdate kat situ..bln 8 ngan bln 10..wajib potong kek..alaaaa bli kek kecik jek..bagi hadiah sama2..daaa..setahun skali utk yg kter syg kan..apa salah nyerr..ye dok!

Igt kali nie nak buat sndiri..d.i.y..barang2 yg hado jek..tak yah membazir..papa pon dah tuo..ahahhaaaa..

Tapi tgk jadual dia..27hb tu dia coti plak..bla masa plak aku nak buat deco..tiup belon bgai..tampal sana sini..hhmmm..cer korang bagi idea sket..aduuhh..jadik ker nak suprises kan dia nie!

Slalu antara kami nyer besday..baik anak2..aku ker..papa ker..akan dpt hadiah dr kami sorang2..beli la apa2..sje seronok2..tp mmg best..

Tnje papa..nak hadiah apa jek? Dah list2 kan barang2 dia nak..aku ckp mmg takk laaa nak beli kan..hahahaaaa..gilo mntak smue yg mahal2..boleh blah laaa!!wakakaaaakaa..

So..tguu jek la apa yg akan kami bagi nnt yek papa..
Ok bai ;)

#27hbbesdaypapa
#43 tahundaalalingaiii
#sygdierketat2

No comments:

Post a Comment

Sesi Baru Persekolahan 2024

  Assalammualaikum.. 10 mac ari tue bdak bertuah nie cek in blk asrama..boleh dier demam smggu sblom dier nak blk tue..demam terkezutt..haah...