Tuesday 30 August 2016

Birthday papa


Alhamdulilah..ujan selebat alam pagi nie..sib sempat anak2 bertuah nie masuk kawasan skolah..

TB besday papa sabtu lepas tu..tahun nie mmg plan nak order kek utk dia..selama 11 tahun kawin nie tak pernah tempah kek..selalu boli siap jek..kali nie sje laa kann..

Pagi sabtu tu jam 5.00 pagi aku dah bagon solat tahajut ngan anak bujang nie..sje nak ajar dia uwat solat nie..sambil2 dia study pagi tu..aku pon uwat la budjet2 deko utk papa..




Cam gitu2 jek la aku buat..konon plan nak gantung belon 43..gambar2 dia smue tuh..tp bapa kali jatuh daaaa..alih2 boh lekat jek kat atas meja tu..daaaaa..siap!





Kek logo Adidas! Simple jek kek yang aku tempah..aku tempah kat M&M Cupcakes..jiran gak kat AU4 nie..dia sorang laaa yg buat kek 500g..hahahaaaaa..tnje tempat2 lain semua 1kg kooo..bkn buat majlis pon nyeeiiii..nak makan utk 4 org jek..

Dok pikiq2 design cam mana nak uwat yek..tgk gambar2 kek kat FB dia..makkkk aaaiiii cantik giler..kretip oooo kek2 dia buat..alih2 dok pikiq..semue adiah nak bg papa barang2 adidas..terus aku tukoq cakap kat tokey kek tu..nak logo adidas 3 strip nie..hahhahaaa..sib dia pon lom prepared apa2..bleh jek katanyer..last min selalu menjadi..caya laaa..

Masa nak amik kek nie..puas la bg alasan nak kuar pg tu..p beli bekpes..brg2 kat umah abis nak masak apa pon tak dek..wakaakakaaa..terus jek jalan smp AU4..ari jumaat tu, mama dah cakap sok nyer mama nak buat mee ghoeng..surau order! aku pon pesan buat lebih..sok aku amik..hahahaaaaa..so rezeki laa ada mee goheng mama utk besday boy tuhh..plus aku beli nasik lemak sodap kat AU3 nun..

Kata aku g kejap jek..nie nak dekat 1 jam lebih p boli bekpes..hahahaaaa..call banyak kali plak tu..alih2 smp jek depan pintu..suprisessssss..bawak kek depan dia..ckp kat abang kuar kan adiah2 papa..

Haaaaaa..terharuu koooo..touching hokeyyy! siap tutup muka kat bantal..huhuuhuuuuu..aku tau dia nagis letueew..hahahaaaaa..laki aku nie muka ala2 tp dalam hati ada taman yeaa...hhhmmmmmm..

Suka kaaannn!!





43 tahun daaa laki hakuu niee..




Rasa seronok buat2 cam gini utk orang2 yg kter sayang..lagik2 mmg aku sukaa uwat cm giniiii..best ;)



Dah settle semuee..ktorang cam biasa laa..sapa2 nyer besday mmg makan luar lerr..mmg tak laaa nak masak kann..hahahaaaa..malas dohh! papa test baju yg aku beli tuu..cam kecik plakk..sib leh tukorr dalam masa 7 ari..selalu mmg pakai size M..dah gumukksss kot..hheheeehehee..aku mmg suka dia gemukkss!

Teros jek aku cakap kter jalan2 kat WangsaWalk jek laaa..dah kat situ baju yg aku beli..senang tukor bj sekali jalan smue..tak dek rezeki plak nak tshirt kaler putih L size..tukor la kaler grey..pon cantik..ok laaa..

Mensebab dah lambat nak lunch..kol 2 lebih br nak lunch..mmg cari nasik lerrr besday boy tuu..dah lapoo..pestime laa kami masuk kat sini..not bad laaaa..






Tu la menu yg ktorang amik..sedap laa jgk! tapi laki aku nie kalu makan nasik..nak kuah2..hameekk kono makan kering2..hhahahaaaa..cian! tapi aku lagik suka nasik ayam penyek kat maluri nie..lagik awesome kot..sedap giler bapak!

Besday dia..tapi dia yg melanje..torbaeekkk!

Xtvt kalu dah lama tak dapat mic..wangsawalk ada plak karaoke..situ plak nak g nyer! anak bujang nie mmg suka laaa..adik plak konon2 nak cari lagu utk dia nyanyi kat skolah sok..hhmmm kono la mama ko pasrah ikut kan masing2 tu!




Tak bleh blahh laa besday boy nie..rusuhh! hahahahhaa..

Lom abis besday papa ari tu..sbuk anak2 bertuah nie request macam2 masa bulan 10 sok..hahahaaaa..aduh anak..anakk..lambat lagik oooo besday kamu..kamu! mama ko la pengsan sok2 niee..dah dua2 anak bertuah bulan Oct nie..

Alhamdulilah selesai xtvt kami bersama2 besday boy..yg paling seronok anak2 laaa..apak dio cuti dapat la kuar jalan2 semueee..

To papa:

Mama sntiasa doa kan papa sentiasa dberi kesihatan yg baik..murah rezeki..pjg umor..dapat sama2 ngan mama..anak2 smp bla2 yeaaa..moga Allah berkati & rahmati papa sentiasa..amin
Mama..abang..adik syg papa..
Happy birthday papa :)

No comments:

Post a Comment

Sesi Baru Persekolahan 2024

  Assalammualaikum.. 10 mac ari tue bdak bertuah nie cek in blk asrama..boleh dier demam smggu sblom dier nak blk tue..demam terkezutt..haah...