Saturday 4 June 2016

Bila Sakit yg Teramat


Ari khamis lopeh la kann..papa ada ngadu sakit leher blah kiri..salah bantal la kan aku ckp..meh nak tepuk kan bantal tu blk..boh mnyak ker kan..tak nakk..dh lmbat nak g koje kata nyerr..

Blk dari kje tu..kerass jek nengok nyer..selalu blk kje..dok mnyakat anak2 dlu..nie dia kata sakit sangt2..aikkk selalu klu salah bantal urut2 pon leh ilang kan..nie dokk!

Tetiba aku punye takut..risauu dohh! Cuak giler tgk laki aku cm gitu..kesat2 airmata bagai nie..aikkk tak leh jadik..mmg sakit sgt2 letuww..dah nagis cm gitu! amik air batu sapu..selawat..smue doa yg aku tau laa..baca utk dia..letak koyok bagai..pon still sakit..

Tak leh langsung nak toleh kiri kanan..badan kena ikut skali tuhh..Allah sian btol tgk papa..siap soh anak2 dia tgk..papa nyer leher senget ker!! Hahahaaa..adik ckp apa la papa niee..mana ada senget..

Ada la dlm 1 jam kot..br dia kata cm ok sket..maybe aku boh ais td kot..pas tu sakit balik..ajak g klinik tak nak plak..

Memang tak pernah jadik cm nie..tak tido malam tu..hek hok..hek hokk..urut la pelan2..

Smlm mmg dah tak tahan agak nyer..pagi2 dh mntak kan anta p klinik..doc soh pusing kanan kiri tak bleh..doc tu pon cakap sakit otot..coz cek jantung smue ok! terus kata amik enjetion nak..nmpk mmg sakit sgt tuh..aku pon ckp boleh la doc..enjet jek! Laki aku penakut gak nyeeii..malu pon hado..doc pompuan nak enjet kat pungoq dia..hahahaaaa..abis dah sakit..lantak kan la yea! Doc bg ubat2 pil otot..tahan sakit..ngan gel..cm bau mnyak urut pon hado..

Still tak berapa sihat tu..cian papa! Selama idup tak pernah kena cm gitu..doc tuh pon habaq 'Allah nak uji..sket jek tu' hmmm btol ckp doc tuh :)

Aku p jumpe en google..ada beberapa sebab gak sakit cm gitu..stress..beg berat..komputer lama sgt..dll..hmmm dok borak2..ada la sket2 sbb musabab tuh yea kan papa!

Moga papa cepat baik hokey..nak bgon sahur sok dah nie..

Allah bg kiter sakit sbb Allah tu syg kan kiter..

No comments:

Post a Comment

Sesi Baru Persekolahan 2024

  Assalammualaikum.. 10 mac ari tue bdak bertuah nie cek in blk asrama..boleh dier demam smggu sblom dier nak blk tue..demam terkezutt..haah...