Sunday 24 January 2016

Majlis Ilmu

Br blk dengar ceramah kat surau bawah nie..alhamdulilah dpt join kali nie..

Selalu ada jek yg termiss..tp hari nie atas Nya jgk..yg paling aku rs seronok sgt..tetiba my laling ckp..nak hekot! Tguu papa..trun sekali tgu tau..ank2 aku x turun..dak dombek tak sehat lagik..dok ngan abg berdua..

Ya Allah..tkasih!

Mmg rezeki soh dia coti ari nie..siang dpt soping kat sogo..hahahahaa..macih yea laling..syg kamu! mlm dgr ceramah sma2..awesome gilerr..

Seyes payah kami nak join majlis2 agama cm nie..ada jek hal nyer..tp mmg dh niat thn baru nie klu ada majlis2 cm nie..in sha allah aku nak p..tu yang Allah dgr niat aku kot kann..amin..amin..





Gambar2 nie dari group wsap indah mas umah aku..

Hmmm cm bese ler kena la bgaul ngan diorg ye dok! so far mmg best jiran2 umah aku nie..

Makan lerr lepas solat isyak jemaah td..tp aku mkn kuih2 jek..ngan teh tarik..konyang pewut den..

Alhamdulilah..in sha allah nnt kta kumpul lagik otey..

Tah apa nama ustaz tu td..hahahahaa..



No comments:

Post a Comment

Sesi Baru Persekolahan 2024

  Assalammualaikum.. 10 mac ari tue bdak bertuah nie cek in blk asrama..boleh dier demam smggu sblom dier nak blk tue..demam terkezutt..haah...