Friday 15 January 2016

Fridge Magnet

Dok sibuk komeh umah ari tuh..kuarkan la fridge2 magnet yg lama daa dok dlm kotak..amik koo..banyak nyer..hahahaaaha..





Nak jual ker..nak simpan..hhmmm..sayang plak..masa bli dlu tak henggat..perabis duit laki jek kan mama..kekekeekkee..laki pon support masa tuh..dia pon dok join soh bli tu ini semua..asal pegi mana2 musti boli..apa lagikk..iye dokk..

Peti aiss umah aku nie kecik jek..adiah mama bg masa aku kawin dluu..siap mintak brg2 umah..iye ler kan..klu tak mama nak bagi omehh..den x suko sgt..dapek la peti ais ngan mesin basuh..TQ mama..syg ketat2..

Nammpakkk..gila kosa time niee..


TQ peti ais..dah 10 thn daaa..

Ms letak fridge magnet bnyk2 kat peti ais nie kan..lama2 aku dok perasan dah macam x sejuk plak poti ais den nie..tu yang aku kuar kan semua fridge2 magnet tuu..dok simpan dlm kotakk..sseeddeehhhh


yg nie pasti x dek kat pasaran..

susun kat lantai 

cer tgk..ado yg kenan tak..

Dok pikiq2..nak bli board plakk..rm 39.90 kat ikea..mau kono boli smp 3 kot..cer kali kan..bapa dah tuhh..mati la nakk!! nak jual sayang plakk..fuuhhh..

Acik ateng ada soh jual kat dia..tapi mana maauu nyer rm 20 jekk..teellloo btoll adik aku sorg tuh..asal brg jdik duit! tgu la cek teng..pikirin dlu..

Kira2 blk kan nak dekat ratus jgk lerr nakk oiiiii..soo..Tguu la ceita fridge magnet aku nie lagik yea..apo denn nak uwat nnt..ok baii..


No comments:

Post a Comment

Sesi Baru Persekolahan 2024

  Assalammualaikum.. 10 mac ari tue bdak bertuah nie cek in blk asrama..boleh dier demam smggu sblom dier nak blk tue..demam terkezutt..haah...