Wednesday 20 January 2016

JUS CALIPH

Menjak ceria all star ari tu..ank2 bertuah nie manjang soh beli CALIPH..

Siap nyanyi cam dlm iklan tu.."mamaaa..nak CALIPH..sy suka CALIPH..fuuhhhh..naik rimas omak ko nie..

Dok tgk2 ler rege nyer kat internet..hmmm leh tahan RM 80..lom pos nyer logik..mahal jgk..

Tnje sana sini..ghupa nyer kat kodai2 jamu banyak..ada yg letak harga RM 80 gak..
so..aku nie cm bese ler..nak gak yg murah..sbb tau leh dpt harga murah lagik nyeeeiiii..

Baik dr segi apa jek laa..mesti aku nak survey dlu..br puas hati!! kann..

Terjah sana sini akhirnyerr mmg aku dapat harga yg berbaloi..TQ bnyk2 laa weeii..in sha allah abih nnt aku boli kat kodai ko jek..oteyy..bli 1 botol jek dlu..





Baca2 kat internet tu cm elok utk anak2 "FOOD SUPPLEMENT FOR KIDS" iyee ler pagi sek kebangsaan..kang dok kejap..mkan semua..siap2 sek agama plak..cian aku tgk anak2 aku nie..ptg kang g ngaji plak..penuh jadual smp ari jumaat..

Utk pekembangan kanak2 katanyer..hmm..try laa..mama arap abg ngan adik ok ngan jus nie..

Google ler klu nak tgk details nyer yea..




No comments:

Post a Comment

Sesi Baru Persekolahan 2024

  Assalammualaikum.. 10 mac ari tue bdak bertuah nie cek in blk asrama..boleh dier demam smggu sblom dier nak blk tue..demam terkezutt..haah...