Friday 20 October 2017

Handmade~LeaWithLuv by Fabulous Ds


Assalammualaikumm uollss..

Dah jumaat nyeiiii..awat laaa copek bonar maso nie..

Nie nak share pren sekolah haku nyer bisness..support kawan2 laaa ken..

Dia jahit sendiri kraftangan..pouch..pencil box..beg..banyak lagik laa..g terjah IG dia nie 👇..
Aku screensot la jek laaa..sonang..


Masuk kali ke 2 laa aku order brg ngan dia nie..dlu sbuk anak2 suka robocarpoli tue..laa nie dh besoq masing2..apa nk order ek! puas belek2 IG dier..

Nampak la pencil box..siap letak nama..comel giler doh..terus aku plan nak bg adiah utk anak2 bertuah nie ms besday masing2..




Nie ☝️ abg punye..ko buleh pilih design kain yg korg suka..bnyk ko..cumel2 smuenyer..siap laa soh abg pilih nak yg mcm mana..kejap tu..kejap nie..anak bujang nie..alih2 mntak gambor sains2 laa konon2 tue..bhg dalam siap ada tmp leh letak pemadam..shapener smue..dia nie suka yg flat cm gini jek..hekot kan aje laa..








Anak dara punye cm gitue plak☝️..dia nk design cm nie pulok..pink harus hado..kain design pon dia yg pilih..hamekk..siap dh pencil box utk next yr punye..

Biar masing2 semangat sket utk thn depan nie..hahahaha..kot la semangat!!..abg nk pakai terus..mntak mahap ckp kat dier..sabooo..mmg mama buat utk next yr hokey..hahahaaa..dahh tggal cr yg sek agama jek nnt..

Korang leh laa tgk2 ig dia..seyes mmg semua lawo2..ckp jek pesen cm ner korg  nak buat..in sha allah sgt2 puas hati..kemas jek jahitan nyer smue..harga pada aku ok laa..buleh laaa..handmade kot..cntik loh..omak nyer mmg suko laaa..anak2 apatah lagik..tak sabor nak guna..

Sblom tlupa dia pernah msk TV loh..aku jek tak perasan..ehheheee..seronok kemain masing2 dpt adiah tue beb..tkasih bnyk2..den boli yo..next aku nak buat utk aku pulokk🤣

Hope bisness ko terus maju👍..

No comments:

Post a Comment

Sesi Baru Persekolahan 2024

  Assalammualaikum.. 10 mac ari tue bdak bertuah nie cek in blk asrama..boleh dier demam smggu sblom dier nak blk tue..demam terkezutt..haah...