Friday 13 October 2017

Apam Balik


Selamat petang..

Alhamdulillah exam ank2 sek keb settle sudaa..tarik napas kojap..time cuti kter sambung sek agama pulok yea..rehat kejap jek!

Amik ank blk sek agama tadik..ada pokcik nie jual apam balik..yg kecik2 tuh tau..garing2 tue..RM 1.50 ko dia jual..makkk aiii mahal nyer..tak tau dia boh apa..mcm2 kot..tue yg mahal..sangka baik yea..slalu aku beli paling mahal pon 70 sen..3 keping RM 2.00..buleh lagik..adik beria soh beli..aku ckp tak payah laa dik..kter buat jek..

Haaaaa..siap..






Pueh ati den..dpt buat 3 aje..sbb kacang dh elekk..ikut kan malas pulok..terus tarik muka ank dara sorg nie..ati mak2 kenn..tak sampai ati..terus cr resepi kat FB..

Nah..kter share sama2..sok2 nak buat dh tak yah google..amik jek kat blog..hahahahaaa..sonang je buat nyer nyeiiii..nie 2nd time aku buat..resepi nie jd rangup plak kat tepi2 tue..dr yg first buat..terus share loh..sodap😋


Jauh kemain resepi nie ☝️..korang try laaa..simple giler..aku agak2 jek laa sbb kacang tggal sket..pastue tak suka manis sgt..cm biasa aku blen jek smue..hamekk..boh atas pan..daaa licin sudaa..heehhehee..

Selamat mencoba😉

No comments:

Post a Comment

Sesi Baru Persekolahan 2024

  Assalammualaikum.. 10 mac ari tue bdak bertuah nie cek in blk asrama..boleh dier demam smggu sblom dier nak blk tue..demam terkezutt..haah...