Wednesday 11 October 2017

Bouquet Chocolate Pulok


Bla dtg hangin rajin..kemain smue nk di hapdate nyer..ahahahaaa..sambil2 tgu anak kuar sek nie..penuh kan xtvt nyeiii..hpon penuh gambor😝

Nak share nie..bouquet laaaa..alaaahai biasa lerr..sapa laie yg ado tgan seni..hakak aku yg ala2 konon diva..wakakaakaaa..mama mie loh! Papa ckp buat jek la sendiri..hehehhee..M laaa kata koo..lagik pon brg2 dh ada kat umah dila..tue yg soh mama mie aje laaa..

Aku jenis bnyk songeh..🤣🤣 Aku ckp aku nak bouquet boh dlm paper bag pulok..request mcm2😆😆..hangin jgk dia nak layan aku..heheheheee..yea laa ari tue papa nyer dh buat hot air belon ken..tak kan nak sama..buat laa lain pulok..


Nahhh..Hamekkk dia bg aku..tantikk tak🍫🍬🍭pagi2 buta 9hb ari tue br dia buat..korok btol..brg2 punye la lamaa anto kat dia..mmg tangan tak bedung nie..kojap jek dia dpt siapkan..heheheeee..pueh ati den..bagus2👏👏..gud job mama mie..




Menarik kann..lawoo doh! Lagik2 aku snap pic sbalah pasu cm gitue..senyum smp ke teinga anak bujang nie..smue feveret coklat dia sajek..

Simple jek sebenarnyer..cuma idea aku yg bernas nie soh dia boh dlm paper bag buat lagik awesome..heehehheee..tekak harusla mahal ken..tp ikutkan smue tuh beli murah2 aje..biasa la aku kenn..hasil tgan kretip dia laa buat bouquet tu nmpk mahal..hehehehee..tocey..tocey..


Nie pic pagi2 subuh dia anta..nk bg tau aku laa..dh siap tuh..hahahahaaa..apa2 pon macih bnyk2 mama mie..upah tgu la yea..dlm pala mcm2 nk soh buat lagik nie..hehehehee..utk anak dara pulok..

Hokey2..yg mana2 berhajat nak buat mcm2 utk yg tsayang..nk bg yg tersayang senyum simpol..meh PM hakak meh😚

No comments:

Post a Comment

Sesi Baru Persekolahan 2024

  Assalammualaikum.. 10 mac ari tue bdak bertuah nie cek in blk asrama..boleh dier demam smggu sblom dier nak blk tue..demam terkezutt..haah...