Tuesday 10 January 2017

Fifa Puskas Award Winner 2016


Tahniah bro..Faiz Subri menang weeiiii..caya laaaa..
Rezeki anak Malaysia dmata dunia..giler tak bangga ko! 


Ari nie mmg ceita dia jek laaa..torbaekkkk beb😉

Mmg stat masa nak kena undi dia..papa ngan abang dh undi..pas tu nak dekat2 date tu..dia tempat ke 3 lagik..time tu la si bujang nie pon sibuk soh aku undi..semangat sungguh! Diam2 dia amik fon aku undi Faiz Subri nie..1 fmily dh undi dia..hahahaaaa..kann dh rezeki..fuhh gilak la weeiii..


Jaringan tercantik oleh penyerang Pulau Pinang tuee..seyes lain dr yg lain gol nyer..wakakaaaa..pestime aku tgk pon..tpanjat! Mula2 tu tak laaa layan sgt..tp dh ari2 papa ngan abg updated..tu yg amazing bro! 

Aku ckp kat papa..cm ceita antu cina apa ek tajuk dia..yg dia buat magik..tetiba jek gol..hahahaaaa..

Jaringan dia dsifatkan 'melanggar hukum fizik' ooooo..ko hadoo..cm tue skali diorg gelar jaringan dia..hebat giler..seyes luar biasa btol..

Tak la gemor naaa tgk bola sepak nie..tp dh papa ngan abg dh minat..omak ko nie kono la support gakk..siap nak kunci jam konon2 pg td masing2 nak tgk live..hhhmmmm hampeh jek kan paa!

Pagi2 abg dh tnje..menang ker mama? Ntah laa aku ckp tak on FB smue lagik..fon tggal plak kat umah..papa nak bg tau abg ms onway g skolah tak dapek laa..hheheeee..alih2 nak gerak blk lps anta diorg nie..kat radio heboh dia menang..meremang2 bulu roma den nie..😃😃

Smp jek umah on wifi..haaaa dpt la tgk dia amik award smue nie td..rezeki diaa..59% kot dari yg 2 lagik pemain tuh..korang baca sndiri la berita dio yoo..

1 Malaysia bangga ngan lu broo..tahniah..tahniah..heheheeee..aku pon rs excited giler dgr dia menang weeeiii..
kipidap ya'aa..

#kenaminatapaygdiorgminat
#supporteachothers
#daajommasak

No comments:

Post a Comment

Sesi Baru Persekolahan 2024

  Assalammualaikum.. 10 mac ari tue bdak bertuah nie cek in blk asrama..boleh dier demam smggu sblom dier nak blk tue..demam terkezutt..haah...