Sunday 8 January 2017

Baru Setahun Jagung



8hb jan 2016❤8hb jan 2017❤ainaris@blogspot.my

Happy 1st anniversary@happy birthday kat blog aku nie..heheheeee..kejap jek dh setahun ko aku tulis blog nie ghupanyer..

Sapa2 yg follow baca blog aku..tuh laa kisah aku..family..aris&co..geng2 bansai..dan macam2 la aku share dalam tuh..lantak kan! Apa jek rs aku nak taip..tu la jadik nyer smue..πŸ˜…

Aku suka baca blog org..tue yg stat thn lepas+papa dh pasang wifi kat umah nie..stat tu la aku nulis..best ghupanyer..seronok..suka ati bahasa rojak aku dok cmpor dlm tue..korang paham kan..hahahaaaaaaa..

Papa@anak2 aku support..tue yg best! Kadang2 bla papa cuti aku soh dia baca apa yg aku tulis dlm tu..tp ikut angin dia jgk nak bca..heheheeee..tak kisah la yek..sbb apa2 jek smue aku share ngan diorang..

Nak kena ada idea..mood nak hapdate blog nie..tue kadang2 tiap2 hari ada jek ceita..tp kadang2 tue berminggu2 malas ya amat nak nulis..best part dpt kter legakan..luahkan perasan..semua laaa..share mana yg baik..buruk smue..syokkk naaaa..
Ada tue yg komen2 kter tak kenal pon..tp cm rapat jek bla dh dlm dunia nie yek!

😊😍

In sha allah sket2 blog aku nie nak di naik tarafkan bg cantik2..hahahaaa..jeles korang2 punye lawoo oooo..tak reti mak nyahhh..kena study..jumpa pak cik google smue..putih kejong jekk..tak dek la warna warni smue..πŸ˜‚ kot2 korg ada idea menarik..meh la habaq mai..share2 aaaarrr ngan kiter..huhuuhuuu..

Aku nie terlampau rajin..hapdate guna handpon jek..malas naaaa nak bkak laptop..kuang2 kuang2😝..tue yg keje nyer taip jek..tak laaa nak upgrade kan blog nie..hamekk koo dh sethn daaa..

Smoga tahun baru nie..bnyk la benda leh share sesama kan..in sha allah..

Meh share blog korang..leh aku masukkan dlm blog list mama ain..heheheeee..kot2 laa ada yg baca blog ko nie mama ain oiiiiii..hahahaaaa..


Ok laaa nak masuk dapur plak..pg td dh masak fettuccine cabonara..kang papa blk koje nak nasik jgkkkkk..daaaaaa..

2 comments:

  1. alhamdulillah...
    smoga terus aktif n myimpan byk kenangan kat blog ni..

    ReplyDelete

Sesi Baru Persekolahan 2024

  Assalammualaikum.. 10 mac ari tue bdak bertuah nie cek in blk asrama..boleh dier demam smggu sblom dier nak blk tue..demam terkezutt..haah...