Saturday 27 February 2016

Red Velvet Kek

Selamat berhujung minggu..korang uwat hapaa coti2 nie..jap agii nak blk kg rembau jap..wan ajai uwat kenduri arwah khalid..

Meh nak habaq mai kek paling2 aku suka..salah satu nyerr la kan..asyik makanann jek ko updated kan mama!! Wakakaakaaaa..

Sejak dua menjak nie nyeeiii..nak makan kek jek ghaso nyeee..seyess giler..ada apa apa kahhh??hahahaaa..tak dek apa apa sebenarnyer yea..tp mmg tahap tak tau nk ckp..nak makan kekkkk jgk..

Ari2 ckap kat papa..jom la teman g mkn kek..secret resepi hado dekat jek kat area umah aku nie..tp ko tau la lelaki nie..igt dia nak layan tokak ko jek..bole blahh laa..waaahhhh..seddeehh..
Tapi kann..papa nie mesti beli apa bini dia nie nak..syg kata nyer..waakkaaakkaaa..macih aaarrr papa oiiiiittt..luv u..muahhh ciket..

Nahhh..kek red velvet McCafe McD..papa melanjee..yehuuu..




Tappiiii..1 slice jek..korg hengat cukupp!! mmg taakk aarrr kann..dak dombek nie musti nakk jugakk myelit mkn skali..

Aku pong g JJ Taman Maluri..g boli kek red velvet lagik..giler tak?? hahahaaa..sodapp! Aku boli kocik jek yg cm dlm gmbar tuhh..ok la..murah..sedap..delicious!! Bkn tak nak order ker..boli yg besar ker kan..cm bese aarr umah nie bkn gemar sgt..papa tuh..bla suap kan br la nak mkn..klu takk..mmg btaun dlm peti ais..tu yang hakak bli cm nie jek..ngapp pas tu buang..selesaaiii..




Bandingkan dua2 kek nie kann..aku suka lagik kek bli kat JJ tu dr Mekdi nyerr..tapi dua2 la aku suka..abisss sudaaa..sedap nyerrr..

Alhamdulilah..dpt mkn daa..tapi nak lagik sebenarnyer..tah knape ko nie tah..tak kisah la kek apa yek tp musti sodap..hahahaa..pelik plak aku tau..abar..abarr..tekak!

Mmg bnyk jek kat FB org jual kek..tp kebanykkan nyer yg besaq2..cm utk uwat event@party smue tu..aku nie nak kecik jek..nk mkn2 santai bsama yg tersayang..cewahhh poyo sgt..

Ada nak melanje aku tak :) moh kiter..

No comments:

Post a Comment

STAM

  Assalammualaikum.. Banyak betholl dlm draff tueee..huhuhuu..tulis..menaip nie kena ada mood wak..tue yg Allahuakbar napee malas nyer lahai...