Thursday 25 February 2016

Bubur Jagung Feveret Aku



Memang giler bakk angg ngan bubur nie tauu..

Bubur pulut itam ngan bubur jagung..sgt2 aku suka..ya Allah..mmg sedap klu dapat tu..

Smlm laa..akak sulung aku tuh..dia uwat ari selasa..ptg tu soh aku dtg umah mama..dia uwat bubur jgung..dlm ati kuang ajaq btoll..Akiittt ati..terus jawap ngan dia "ok bai mama mie" seddehh tauuu tak dapat..mmg lama tak makann..Nak uwat sendiri..pikiq bnyk kali..umah nie papa..abang tak suka..aku ngan anak dara jekk suko..membazir plak..slalu buang jekk..lagik seddeehh kannn..

Tapiiii Allah nyer kosa kann..smlm masa dtg umah mama tuh..ada la balance bubur jagung tuh..dia siap panas kan blk..wwaaaahhhh..mmg awesomeeee..toorrbaekkk mama mie telo..hahahaahaa..siap bungkus kan skali..wkakakhaaaaa..macih..macih..

Tapiiii lagikkk..hehegeee..dia nie kan suka uwat bubur citarasa giler dia..boh pewarna smlm tuh..kaler merah skett..mmg suka2 dia tambah tu ini klu buat bubur..pernah dia tmbah apa yek yg kaler warna warni tuh..bubur cha cha yek..tah la aku pon tak hengatt..cm2 gaya..suka ati dia jek..pa pe pon mmg soodaaappp la nyeeiii..hahahaaaa..


Nammpaakkkk..anak bertuah nie..blk skolah..dh suap mkn nasik..mkn spagethii cabonara..'dik, ada bubur jagung! nak maa'..terus ngapp..mandi jap siap nak g skolah agama..smbung mkn blk bubur tu smp abisss..sekiaaannn..

Anak btuah sorg nie mmg tekak sama mcm hakuu...hahahaaaaaa..tak kisah la kan dikk..janji adik sihat sudaaa..makan la apa nak makan..ye dokk!


Klu korang masak bubur nie kann..boh sket bali..sagu mata ikan skett..perrggggg..mmg terhangkat..dap nyeerrr..

Ok dahh..jom masuk dapurr..

No comments:

Post a Comment

STAM

  Assalammualaikum.. Banyak betholl dlm draff tueee..huhuhuu..tulis..menaip nie kena ada mood wak..tue yg Allahuakbar napee malas nyer lahai...