Thursday 11 February 2016

Mom's Club



Peewwiittt..pic atas tu la group geng bansai aku..borak..chit chat..pagi2..share itu ini..haa tu la mom's2 nyerr..lepas anta anak2 bertuah nie..ktorg dok sama2 kat dopan sek tuh..ahhahaaaa..cm borak kat umah kadang2 tuh..suke ati jek!

Siap ado wsap group bagai ktorg nie..cm2 nak updated..konon2..aku rs best..iye la kang sorg dh siap masak post dlm group..mkn sana sini pon bg tau dlm group..alwayz updated hokeyy..hambekk ko..hahahaaa..sporting giler masing2..torbaeekk!

Stat Feb ari tu..uwat main kutu plak..
Ada jek mcm2 xtvt nak uwat diorg nie..so, bla pikiq2 balik join la main kutu tu..nak simpan kat bank..hmmm..paham2 jek laa..kang dah boli mcm2..dah tak jadik nak simpan kan "alasan kan mama"..

Main kutu nie cm bayor utang..kono bayar..tu yg aku join..leh la uwat simpan sket2..kot nak soping2 ker kan..iyo daakk..
RM 100 sebulan..10 ohang main..korang kali sndiri la yea dpt bapa..hehehhheee..Cabut undi bagai..aku dpt no 6..

Yang best aku dapat time bln Julai..tgk2 kalender Rayoo bln tu..yeehhhooo..dapat la nak tambah uwat apa2 utk duit tu nnt..tau2 jek la nak rayo..smue cm nak hado..hahahaaaa..(aku letuww) in sha allah..rezeki dr Nya kan..amin..

Time snap pic nie..kebetulan smue mom2 nie hado..nak cabut undi utk kutu..tu yg semangat pagi2 smue bkumpul..kadang2 tak cukup forum..masing2 ada jek hal nyer pagi2 tu..tapi tak jumpa pagi..tengahari kang jumpa..nie smue hado..sempat la akak sorg tu tlg snap kan pic ktorg..
Ado 2 org mom yang tak main kutu dlm pic tu..coz diorg dh join tmp lain..tak kisah la kan..apa2 pon kita tetap mom2 vogue..wakakkaaaaa..

To all mom's2..moga persahabatan ini akan berkekalan smp bla2 hokeyy..cayang cemue..

Abaikan muko den yg selebet tuh yoo



No comments:

Post a Comment

Sesi Baru Persekolahan 2024

  Assalammualaikum.. 10 mac ari tue bdak bertuah nie cek in blk asrama..boleh dier demam smggu sblom dier nak blk tue..demam terkezutt..haah...