Tuesday 16 February 2016

MenDobi Area



Macam kapal karam kan!!tu la ruang dapur chumel aku..ngah dok kemas kan bhg luar nuunnn..

Tempat mendobi aku..semak btol tengok barang2 tuh kan..penin mak nyaahhhh..


Nampakkkk!! rumah kocik..brg2 kemain la bnykk..tong2 air tuh yg nmp penuh..tapi kena gak simpan..sok2 klu tak dek air cm ari tuh..mampoossss nyahh..tu yg papa boli smp 5..6 tong..

Aku laki bini plan la cam ner nak uwat kat belakang tuh..pael aku mmg tak suka simpan barang2..klu rasa dah lama kat umah nie..tak pakai plak tuh..mmg jawap nyerr..letak kat bilik sebelahh..bilik sampahh lerrr..akitt mato deenn tau!




Ekby Laiva Ikea..murah..cantik! boli nie jek utk letak kat belakang tuh..kusyukk naaa nampak papa tuh dok uwat kan..tak tau aku snap pic dia..hahahaahaa..

Tempat nie sempit..dlm pala otak bnyak jek nak uwat utk bg cantik..cerr goggle..anyak antik2!! huhuuuhuu..seddeehhh..


Tonggang terbalik..buruk kan!! tak organize langsung..tak ceria..suramm..

So..lepas papa pasang ekby laiva tuh..aku rasa ok la sket utk ruang belakang nie..nak mendobi pon luas sket..



 






Pic2 setelah disusun atur semula barang2 yeaa..aku boli bokeh kaler2 sket utk letak barang2 mdobi dan sekutu ngan nyer..cantik ker!! eheeeehhhee..bleh laa dari tak dek yek..

Bukak jek pintu dapur..tenang sket mata aku..ruang yang agak sempit utk kami sekeluarga..tapi sangat bersyukur dengan rezeki yang Allah bagi..AMIN

Macih to papa..suka layan bini dia yang giler nie..

papa "tp kan letak kusi comel ala2..kat blkg nie utk minum kupi sama2..isap okok leh jgk nie"hahhaaaaa..

No comments:

Post a Comment

STAM

  Assalammualaikum.. Banyak betholl dlm draff tueee..huhuhuu..tulis..menaip nie kena ada mood wak..tue yg Allahuakbar napee malas nyer lahai...