Monday 1 January 2024

New Beginning 2024

 


Assalammualaikum..

Hai..hai..haiiii..halooooooooo smueeee..heheheheheee..weeeiiii rinduuu kta takkk..hahahahhahaaaa..

Bapak weeii bapa lama aku tak taipppp..hapdatee niee..kekekekekeeee..

Allahuakbar..uollsss..dah msk tahun baru wak! Nak nagessssss 😭..tadik kemain ko gelak² pas tue nak nagesss pulekk..😜😜..

Nak nages laaa wak..Allah pjgkan usia aku lgik nie haaa..sedehhh..Allah sgt baekk! TQ Allah 🥰

Uollss..selamat tahun baru..moga tahun nie lebih baek dr sblom² nyer..in sha allah..moga aku sntiasa dsamping papa..abg..adik..mama..abah metua..adek bdek..ipar duai..biras aku smue² tuee laaa..klu Allah nak amik nyawa antara kami..kun fa ya kun..doa aku amik laa aku dlu dr mereka..aku syg korang smue..lagik² nyawa haku tuee..intan payung ku..

..😚😚..

Papa..abg..adik..mama love u so much..❤️..

Daaaa arrrr sket² kata² aluan dr aku..in sha allah aku akan aktif pas nie..wakakakakaa..iyo² ajee..doakan aku leerr..

Aku doakan korang smuee tau..yg thn sudaaa azam tak capai tuee..elek aarrr..bangonnnn kasi on thn niee..korang buleh punyeee..ok..betuikan niat..Allah ngan ktaa..

Smoga hajat..azam..niat..apa² yg dhajati dmakbulkan..dlindungi..dberkati..drahmati dari NYA selalu..amin..amin yra 🤲🏻

In sha allah..

🌟EPPY NEW YEAR KORANG 🌟

No comments:

Post a Comment

Sesi Baru Persekolahan 2024

  Assalammualaikum.. 10 mac ari tue bdak bertuah nie cek in blk asrama..boleh dier demam smggu sblom dier nak blk tue..demam terkezutt..haah...