Friday 9 June 2023

Result SPM 2022


Assalammualaikum..

Smue dh tau laa kan result spm anak² yg hamek  thn sudaaa nie..hhuhuhuuu..bukak tik tok..iG..fB ramai yg share moment² kegembiraan..ya Allah aku tak tau nak habaq lagu mana..ko tau tak..tah sapa² yg post tue sebak nyer dada aku..ada yg aku nages bla tgk..hahahahaa..kelakar tak! Bkn ko kenal pon kan tp tah yek..ati tisu mak² nie laaa wak..seyesss aku nages..cm tumpang gembira..bangga ngan smue ank² nie..baik yg dpt result cemerlang..yg biasa²..yg kurang..mcm² smue aku dpt rasa..cm aku plak omak diorg..kakaaahhaaaaa..

Tp aku mmg cm ginie tauuu..bkn ank aku pon amik result tue tp aku akan tgkk smp abis..kesudahnyee aku touchinggg..air mata pon meleleh..πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚..

Nak share laa result sekolah ank bertuah nie..fuhhhh dasyat wak..naik mendadak..terbaekkk gilaaaa..tetiba aku rasa cuak..yea leee ank aku thn nie yg bakal amik exam spm..cuak leee..opkos kena lgik baik gps diorg nnt..fuhhhh..akottt plak titeeerr..cm haku plak nak duduk amik exam tue sekali nak takot² plak..apoooo..wakakakakaaa..

TQ sahabat gym haku..huhuhuuu..syg korang ketat²..bg kata² motivasi utk haku..hahahahaa..ari nie kt gym ceita smue pasal ank²..heheheee..yg amik spm laa..yg tuee..yg nie..best mcm² ceitaaa yg kta dgar..dan aku rasa boleh hekot mana yg baik..tQ kyn..share pengalaman dia buat aku tetiba rasa sebakkk..wsap dia nie aku nagessss..😭😭😭..nages lagik..hahahaha..yeaaaa apa keadaaan sekali pon igt Allah tue ada..Allah jua laa yg dh tentukan hala tuju engko..cm gituw la ank² kta nie jugeee..jatuh bagon..berjaya atau gagal atas redha NYA..dsmping usaha yg mereka buat..betholl doh..kta nie kadang² kena mntak pandangan..pengalaman dr org² nie utk perbaiki diri ktaa..apa² tgk diri sendiri dlu..huhuhuuu..tQ geng 🫰🏻

Ank² aku tak sehebat mana pong..kta tau laa ank² bertuah nie wak..tue kadang² ceita ngan diorg..risau laaaa ngan ank btuah nie..huhuhuu..tp tue laa dpt geng yg slalu bg kata² semangat..bermotivasi niee..kta dpt semangat dr diorg..kadang² ngan coach skali share..tue laa aku suka g gym..hahahahaa sharing is caring bshama²..

Hisshhh kata nak share nie..😁😁..korg tgk laaaaaa..πŸ‘‡πŸ»..rezekki Allah..Alhamdulillah..tahniah smue pendidik..sma mawip..ank²..ibu bapa smue..uollss mmg smue hebat ❤️ torbaekkkk doh!




Korang² doakan utk batch ank haku plak otey πŸ₯°πŸ₯°..mana tau ada doa dr kalian yg diangkat oleh Allah utk smue ank² sma mawip thn 2023 spm nnt berjaya ngan cemerlang jugee..in sha allah 🀲🏻



🀲🏻🀲🏻🀲🏻🀲🏻🀲🏻 πŸ₯ΉπŸ₯ΉπŸ₯Ή

In sha allah..smoga ank² haku dan smue ank² umat Nabi Muhammad SAW dbawah rahmat Allah SWT..berjaya dunia n akhirat..amin..amin yra 🀲🏻

No comments:

Post a Comment

Sesi Baru Persekolahan 2024

  Assalammualaikum.. 10 mac ari tue bdak bertuah nie cek in blk asrama..boleh dier demam smggu sblom dier nak blk tue..demam terkezutt..haah...