Thursday 5 January 2023

HEllO 2023

 



Assalammualaikum..

Tak lambertt ken kta nak ucap selamat thn baru 2023..ken..ken..br 5hb..hahahahaa..bnyk betholl kje nie..aduhaiiii..tapi apa kje aku buat pon tak tau..tp adaaa jek keje nyer..ðŸĪŠ..Allahuakbar cepat nyer ghasa masa tue berlalu ken..

2022 😌😌..bnyk kisah haku suka..duka..gembira..sedeh..mcm² 1001 cerita..tp aku percaya Allah telah mengatur kan nyer sebaek² nyer..sebagai hamba aku kena redha akan ketentuan nyer..slalu aku ckp " ALLAH ADA, ALLAH SELALU NGAN AKU ".. walaupon hati nie tak kuat nak hadapi kekadang tueee..tp..tp..yeaaa..Allah..Allah..tue yg sebaek² nyer kta sebut..kta igt bnyk²..in sha allah..

Apa azam uollsss..meh aarr share..😆😆..

Tutup 2022..welkem 2023..

Smoga Allah merahmati kta smue umat Nabi Muhammad SAW..Amin..amin yra ðŸĪēðŸŧ..

No comments:

Post a Comment

Sesi Baru Persekolahan 2024

  Assalammualaikum.. 10 mac ari tue bdak bertuah nie cek in blk asrama..boleh dier demam smggu sblom dier nak blk tue..demam terkezutt..haah...