Saturday 14 January 2023

Elliptical Trainer 2 in 1 Cross Trainer Bike

 

Assalammualaikum..

Selamat ujung minggu gaisss..ada ms sket nak hapdate..heheheheee..papa ko nie mmg rusuh..kata ari nie nak blk klang..ada kje plak nk kena siapkan..tau tadik lepak kt gym boleh burn kalori manyak²..igt senang ke haku nak g gym pg² sabtu nie..ckp laa awal²..hishhhh..sebenarnyer ada task yg coach aku soh buat..hahahaaa..aku sorg jek lom siapkan..diorg dh settle..tue yg gegehhh laa bhai kuar pg² wken nie..🫡🫡..settle sudaaa..

Saja laa nak habaq kt sini..bg kta hengat bla beli nyerr..wakakakkaaa..kta dh up grade gadet baru titer..😁😁..puas hati wak! Papa ckp syg jek jual beskat tue maa..nmpk rugged..rock sket..😏😏..sbb kaler beskat tue merah jek..apooooi papa ko nie..

Kta jual beskal kta tuee kt ateng..igt utk dier..ghupanyer kawan dier daaaa..siap puji beskal tue cntik lgik..overall dia puas ati laa dpt..awokkk nie! Kta klu jual prelove brg..in sha allah bagus..helok lgik wak..jgn takut..cm baru..bukan kta talaa excersisss ari² naik beskal tue..kadang² jek..pelbagai kan rutin w/out kta jek..

1 laaaa aku klu jual brg..aku pastikan brg tue mmg helok laaa..tak kennnn nak bg kt org yg tak elok ken..sumpah seranah nnt dier bg kt kta..kta jual helok..org pon doakan kta..haaaa gituewww.. 🥰🥰..ada brg lgik nak jual nie..tp tguuu sbb tak dek stok brg yg haku nak tue 🫣🫣..wakakakaaaa..

Pas tueee cm biasa laa haku ken..hahahahaaa..cepat bosan ngan sesuatu tue..maka nyer saja up kot ado nak beskal tue kta jual RM 150 kt grop hadek bdek..sbb kta nak beli hok yg nun 👇🏻..ehehheeee..tup² ateng ckp beskal tue jual kt dio..haaaaa rezeki ktaa leeee..so to up laa sket duit beli yg baru nie..

Puas ati haku..nak dh lama ko..dh dpt jual beskal br laa boli dier nie👇🏻..manoi nak boh klu dh bynk²..umah den kocik joo..🤣🤣..

Alat nie ko buleh 2 cara..utk duduk..kayuh laa cm naek beskal..lgik satu tue cm ko berjogging..haaaa gituewww..tak leee bosan wak..w/out yg sama ken..leh laaa pelbagai kan sket..nak pasang tuee masyallah..hahahahaa..sebenarnyer kejap jek..tp aku paksa laki aku yg tgh tak sehat pasang..hamek laa masa lamberrtttt nak siap! Cian papa..hahahaha..naseb leee..tak kan aku yg pasang ken!..so far lom guna sepenuhnyer..lite² ajee ari tue try..best²..alhamdulillah..

Kot ada yg nak tau harga smue..bawah tue kta ada letak..sopeeee ajeee leee..penghantaran buleh tahan kejap jgk..dlm 3 ari dh smp..puas ati leee..tutup mata laa kejap harga nyer tuee..pada aku mahal leeee..aku kan smue nak muroh..😝😝..tp utk kesihatan..redha ajee loh!

La nie aku malas betui nak jogg kt luar smue..g taman semata² nak walking ke jogg ker..malas betholl..faktor usia agak nyer..🤣🤣..smue w/out laa nie aku buat dlm umah jek..tgk aje youtube tuee..hekot..kuar laa peluh ko smuee..ada alat nie..tak yah kuar bagai daaaaa..sonang 💃🏻..g gym selasa..jumaat..settle 1 week w/out titer..

Best wooooo w/out nie..kuarkan peluh boleh lepaskan streesss ko..mcm² masalah pon lantok laa situee..puas bla dpt kuarkan peluh nie..tak caya cer korang try..buat laa apa² senaman yg korang suka..lepas buat tuee fresh jek badan uollss..haaa gituewwww..☺️☺️..

Ok laaa sat g nak layan bondo alah nie..daaaa..jom nappp jap! 😉

Nicee terokkk 🤩









No comments:

Post a Comment

Sesi Baru Persekolahan 2024

  Assalammualaikum.. 10 mac ari tue bdak bertuah nie cek in blk asrama..boleh dier demam smggu sblom dier nak blk tue..demam terkezutt..haah...