Saturday 10 December 2022

Ulang Tahun ke 76 'ABAH'

Assalammualaikum..

Abahhhhh 😭😭😭😭😭😭..


Pic nie πŸ‘†πŸ» dr status mak laa klu tak silap..aku screenshots..ms kawin dio..aku mmg tak bnyk pic abah ms dia ada..adaaaa..tp yg biasa²..yg luar biasa tue tak banyk..luar biasa turr time dia senyum..dia segak..dia macho..tak dek..aku mntak kt hadek bdek yg lain..soh share..

Cuma masa dier dh tak dek tur..br aku snap pic dier dr stat abah tak dek..smp org nak tutup muka dier masa last aku dpt tatap..tue jek aku simpan..nmpk beza muka abah dr masa ke semasa..subhanallah..aku tak tau cm mana aku nak share..tue laa cara nak lepas kan rindu kt abah..tgk blk gmbar² dier..tapiiiii....tapiiiii....sakit dada aku bla tgk pic² tuer..sesak napas..rindu..rinduuuuuu wak..

😭😭😭😭😭😭😭😭

Abah mmg jarang senyom..sgt²..dier tak kan senyom..kecuali cucu² dier suruh..lagik ank dara aku.." atokkkk, senyum tok..buat cm nie tok..haaa cm tuee laaaa" skrip dak dombek nie..πŸ₯ΊπŸ₯Ί..cup..cup..ank dara aku bnyk pic abah..sbb dia suka snap blaaa dan ketika yg aku pon tak tau bla dia snap..tau² maaa..nie pic atok senyum..tang aku nak mntak 'bg mama dik, pic atok nie..tak boleh dier ckp..nie adik punye!'..😭😭😭..


Slalu time besday dier..sbok dia soh igt kan kami adek bdek..menantu..cucu dier.."besday atok tak lama lgik, jgn lupa adiah yea"..πŸ˜‚πŸ˜‚..ohhhh gilaa rindu bhaii! Thn nie dah tak dek lagik ucapan cm gitue utk kami smue..hanyaaaa doa utk dier kt sana..

7hb tur aku ada class..sblom nak g tur aku singgah pasar..nak beli bunga laa boh kt kubur jap lgik..rezeki Allah adoo laaa bunga ros..ms kat kelas tue..kami buat solat hajat..taubat ngan dhuha..time solat taubat tue rs sebak btol..dlm mntak doa Allah ampun kan dosa² haku..aku selit kan doa utk abah..tetiba jurai jek airmata nie..moga Allah ampon kan dosa² abah..🀲🏻🀲🏻..cepat² lap airmata..takut org lain perasan..dah laa dok sebelah ustazah..hahahahaa..solat ari tue mmg terasa sayu plak..ngam plak besday abah ken..hmmmm tak tau nak habaaqqq!

Ptg tuee..awal aku g kubur..aku takut ujan..mmg betholl..ngam² aku smp..dah rintik²..doa dlm ati..kejap ya Allah..aku nak bc yasin utk abah..aku nak wish besday abah..bg aku borak ngan abah..aku nak doa utk abah..kejap yea..Allah sgt² baek..terang menderang time tue..sempat apa yg aku hajat..smue dpt aku buat..huhuuuhu..tkasih Allah..

Btol ngam² smp umah mama..ujan selebat alam..ya Allah hebat betholl kuasa Allah kan..😭😭😭..dah amik aqib teman mak laa g kubur..tue pon renyai² ujan..tue ckp dlm ati..betui laa aku rancang ari nie..dan Allah makbulkan..

Alhamdulillah..tQ² Allah..

Cntik sket kubur abah kan bah..besday ken πŸ₯Ί
Sje aku snap pic..buat video utk kenangan aku 7hb dec 2022..


Dan smlm aku buat tiktok nieπŸ‘†πŸ»..seyess view org tgk nak dekat 700++..dan ada mereka selitkan doa utk abah..ya Allah tak sangka doh!..
😭😭😭😭😭😭
Sebak..sgt² sebak..moga doa kalian dterima Allah SWT..

MOGA SYURGA UTK MU ABAH..🀲🏻🀲🏻..
ARIS BIN UJANG
7hb Dec 1946 - 15hb Ogos 2022
Al fatihah

Aku rindu sgt² kat abah..rinduuuuuuuuu..😒..

No comments:

Post a Comment

Sesi Baru Persekolahan 2024

  Assalammualaikum.. 10 mac ari tue bdak bertuah nie cek in blk asrama..boleh dier demam smggu sblom dier nak blk tue..demam terkezutt..haah...