Friday 21 September 2018

Restu Cikgu



Assalammualaikumm..

Jumaat yg sahdu..allahuakbar..bla cikgu anto pic nie..sebakkk gilakkk nyeiii..😭😭😭😭😭😭


Selama 6 thn belajar..kenangan pahit..manis smue kat sek nie..SK SERI PERMAISURI..ngan cikgu2 subhanallah..tak tau nak ckp..punye la amik berat ngan smue murid2..lagik2 cikgu yg ngajar abg dr darjah 1..seyes aku sebakkk..aku nagiss bhaiii..katagori rapat jgk laa ngan setengah2 cikgu2 nie..apa juaa hal semue cikgu2 bg tau akuu..huhuhuhuu..

Dr smlm lagik sbnernyerr..lepas solat hajat utk anak2 nie..aku jumpa smue cikgu2 yg ajor abg..salam..berpeluk2 utk aku mohon halalkan ilmu2 yg dicurahkan pd abg..siap ckp kat cikgu..doakan ammar yea cikgu..😭😭😭..time tue dh toching..sib tak meleleh..sebakkkk..

Utk semue cikgu2 SKSP..tkasih..tkasih..tkasih bnyk2 atas usaha cikgu..bimbingan cikgu2 utk anak2 yg akan duduki peksa isnin nie..hanya Allah sje dpt membalas budi baik semue cikgu2..

Moga semue cikgu SKSP..semue2 laaa..dr pihak atas smp bawah...dberi kesihatan yg baik..murah rezeki..dberkati n drahmati sentiasa..

Amin..amin yr..

Tkasih Cikgu..TQ

Good luck smue anak2 SKSP..dan semue2 yg amik UPSR thn nie..moga kalian dberi kesihatan yg baik..dpt menjawap ngan baik..dpermudahkan segala2 nyer..amin..

Yg bc blog aku nie..meh doakan anak aku ngan anak2 smue sekali yeh😥moga mendpt kejayaan yg mereka impikan..

No comments:

Post a Comment

Sesi Baru Persekolahan 2024

  Assalammualaikum.. 10 mac ari tue bdak bertuah nie cek in blk asrama..boleh dier demam smggu sblom dier nak blk tue..demam terkezutt..haah...