Thursday 6 September 2018

Program A+ Pecutan Akhir


Assalammualaikum..

Tik tok..tik..tok..tolak macam2..dlm 10 ari jek lagik ank btuah nie nak amik peksa UPSR..

Huhuhuuuu..sapa mcm haku..anak nk peksa..omak dia yg kecut..nebes smuee hoiiiii..hadoiiii..anak elekkk 🤦🏻‍♀️

Smlm kat sek diorg ada buat pelancaran program A+ ..pecutan akhir..nie..cm nie korang leh access msk internet..log in daaa settle..pilih laa subjek apa nak buat..online laaa gituee buat latih tubi nyer..yg mana ank2 tak suka hadap buku buat latihan kat umah..ko bg Ipad ker..PC..fon..soh diorg buat dlm tue..sonang koje..

Nie hanya utk UPSR..PT3..SPM jek yea klu tak silap..mula2 aku pon cm tak paham..tp lopeh ank bujang nie habaq..dia google..pastue tunjuk cara2..haaaa easy mehh! 

Pic2 ms pelancaran..




Ngah dok nk msk..wsap dr cikgu..'puan nak tgk ammar buat gimik..msk FB utusan online skg'..teruss zasssss..hahahahahaa..beriaaa hadap fon koo..nk nengok anakkk 🤣🤣..aku ada share kat FB haku..g la tgk..🤭🤭..dlm min ke 27..28 kot dia kuar buat gimikksss..hahahahaa..abg..abg..tunjuk kat atok ngan tok mak tadik..gelak nengoknyer..kekekkeeee..

Lepas smue2 bg ucapan..time gimikss..kuar laa ank btuah nie..pin..pin..poommm..hahahahaaa..dia kena serahkan tap kat datuk tue jek..dan sib ada rezeki cikgu snap pic diaa..tue pon aku amik kat FB sek sksp..kenangan nie bhaiii..







Kelas dia terpilih test buat program tue kat makmal komputer..pic2 smue dr cikgu..heheheee..macih cikgu suziana..







Kena interview katanyer..aku belek2 kat FB mmg ada..☝🏻..heheheee..nama eja saloh pulok2☺☺

Dan pagi nie..ada parents share dlm grop..kuar paper utusan..terselit laaaa dak btuah tue dan smue2..



Aku rasa bagus program nie..korang2 nnt coba yeaaa..gambar berkaler..soalan jelas..yg salah..ada explain nyer smue..mmg bagus..lagik2 tggal berbaki bapa hari lagik nie..bosan daa nk tgk buku..leh buat terus..soalan cm mencabar gak..

Pagi td..dr bukak TV layan kartoon sblom g sek..aku dh soh try buat subjek english..6/10..dpt nyer..buleh laaa..amik ms dlm 10 min jek buat..isi masa jgk aku rs program nie..santai2👍🏻👍🏻

Lagik2 bujang sorg nie..dr dia hadap fon main games..layan IG..youtube bagai..dah ada program nie..aku arap dpt membantu dia lerr buat latihan dlm nie sket2 nnt..arapppp2 lerr..

Soo guysss check it outt..

No comments:

Post a Comment

Sesi Baru Persekolahan 2024

  Assalammualaikum.. 10 mac ari tue bdak bertuah nie cek in blk asrama..boleh dier demam smggu sblom dier nak blk tue..demam terkezutt..haah...