Monday 17 September 2018

Program Diet Tanpa Produk


Assalammualaikum..

Minggu baru..anak2 tdo lagik niee..sodap korang yeaa..coti2 niee..

Alhamdulillah selesai bekpes ngan jaya nyeer utk hari pertama..nak tguu green tea nie suam sket sebenarnyerr..tue kasi hapdate skettt..hehehehee..

Terniat nak join grop kuruskan badan nie dh lama..papa ckp boleh jek kuruskan badan dlu2 tuee..tak yah nak msk grop2 pon..yeeee..btol..berat bdan aku dh turun 7 kilo dr yg sebelom nyer..usaha sendiri..google..tgk IG..smue buat sendiri..alaaaaa tue pon sbb ada challen kat indah mas niee..gegeh laaaa..wakakakkaaaa..klu tak aku rasa smp sudah leh cecah 90kg kot berat oooiiii..😭😭

Pas tue aku stop..sbb ada 1 ari..aku pakai bj kurung..asal nampak melengkung jek nie..nampakkk..tp hakikaktnyer geleber sana sini..nmpk jek kurus tp tak fitt..korg paham tak..hahahahaaa..

Smp laa 1 hari aku tgk FB nie..lama dh aimm ko..sbb laki tak bg..pendammm..🤭🤭..terus aku bank in duit..tak pandang kiri kanan lagik..niat kerana Allah..dannn ari nie stat aku dperhatikan oleh coach yg akan monitor dr segi makan..excersise..apa2 jek laaa utk bdan nie..todayyyy is a daayyy..17hb september 2018💪🏻🏃‍♀️🏃‍♀️..dan tak payah daaa aku nk google sana sini..smue info kesihatan coach dah bagii..hadap..hadam..study..hamekkk kooo..yesssss..dann papa kata hadap jek laa hfon tue mama🤣🤣..


Aku join yg nie sbb harga murah dr yg lain2..sbb yg nie jek aku mampuu..😭😭..dan kesihatan aku tak berapa nk bagusss..lutut aku sakit..seyes bapak sakittt..smp kadang2 tue aku nk solat pon sakittt😭😭😭..tapak kaki tak yah ckp..semue2 laaa badan niee sakit..yaaa amponn..

Dan lagik..skg nie klu kena sakit kepala..ya Allah..mcm nak pecah dbuatnyer..smp tak boleh nk buat apa2..sgt2 sakit..smp pernah tak boleh nk tdo..aku nagis sendiri tgh malam tue..😭😭😭 smp papa ckp..g la cek doc mama..huhuhuhuuu..takuttt..sbb laa nie mcm2 penyakit..takuttt bhaii..tue yg aku nekad kena ubahhh..lagi 1..dlm umah nie serba serbi aku kena buat..dari A-Z..dr atas smp bawah..barat smp selatan..satu putaran tueee smueeee..pahamm kenn..yg alami sje akan paham dan rasa..huhuhuuu..klu aku sakit..cm manaa..😭😭..

Aku pasang niat..sungguh mmg kerana Allah..aku nk jg apa yg Allah dh bg pada aku..tubuh badan haku! Yeaaa kena ubahh..aku nak sehat..tue tujuan pertama aku join grop nie..kurus tue tolak ketepi..bonus klu dpt aku kekal kan kesihatan akuu..


Korangg doa kan hakuu yekk😢😥

Roti tuna gulung guling jatuh bedebapp🤭

Yessss..lulus ngan cemerlang meal pertama haku💃💃

Daaa laaa..nk mkn snack pulak..koje umah melambakkkk nieee💆🏼‍♀️💆🏼‍♀️

No comments:

Post a Comment

Sesi Baru Persekolahan 2024

  Assalammualaikum.. 10 mac ari tue bdak bertuah nie cek in blk asrama..boleh dier demam smggu sblom dier nak blk tue..demam terkezutt..haah...