Monday 25 December 2017

Wallpaper Kaison-Deko Dapurku


Ho..ho..hooo..xo..xo..xo..hahahhaaa..merry krismas..rayoo laaa๐Ÿ˜ƒ

Assalammualaikum smue..

Org islam kann..bagi salam ler..tak yah nak ho..ho..sgt..hahahahaa..

Baru bgon nie..aduhaiii letih laa namo ehh klu aku lolap ptg2 nie..pg tadik dok pasang wallpaper kat dapor..raya kenn..wahakakaaa..

Taraaa..๐Ÿ‘๐Ÿ‘


Payah gak nak pasang wallpaper nie..ada gelembung sket..bukak balik..nak bg rata..senget sket..bukak balik..๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ

Ohh yeaa..last time aku letak place mat ikea keliling dapor nun..korang leh baca laa yg lopeh..aku ada share 22 april 2016..setahun lebih daaa pasang tuh..

Dah smp ms kot kena tukor..asyik tbukak jek..tmp masak ken..berminyak jek agaknyer..terus laaa tukor..plan asal nak tukor next yr..tunggu nak raya konon2๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†..alang2 lagik bapa hari pon dh nk msk thn baru..plus tnje papa..nak pasang tak..ON katanyer..hadap laaa sekali..puass hati hakuu..

First step..gegeh bersihkan smue double tape yg melekat kat situ..nampakk ๐Ÿ‘‡ clearr..




Aku dok bersihkan..yg papa dok ukur2..dia nie buat kje cm nie mmg teliti..hahahahaa..tp kena ada mood dier laaa๐Ÿ˜


Wallpaper yg aku pilih..mmg dh lama nak cm ginie..kaler itam lerr..kena la temaa jugekkk๐Ÿค—..tp manjang sold out..ari tue g kaison melawati mall..ado plak..terus rembat..beli dh lama daaaa..bnyk2 kaison aku mmg suka kat melawati mall tue..stok manjang hado..torbaekkk!

Gegeh laki bini nie dok pasang..payah jgk doh..baru tampal dapur..yg org lain dok pasang kat ruang tamu smue tuh..seluteee la weiii..kesabaran kena hado yea pasang wallpaper nie..hogehh!




Dan..hasilnyer๐Ÿ‘†..yahooo..eppy gilerr! Macih papa๐Ÿ˜š..simple jek nampak..saya sukaaaaa..hahahahaa..

Dann..bermula laa aku dok susun atur bahagian tepi tuh yg aku boh rak rempah ratus..periuk nasi nyer..belander nyer..kettle nyer..haaaa..smue tepi nun..sonang..




Daann..bekas rempah ratus aku pon bertukor sudaaa..heheheheee..dari tak pakai..meh la kter susun lawo2 tupperware ikea yg cinonet2 smue tuh..

Last time aku pakai yg lain..pon korang leh baca yg lopeh2 jugak..aku ada share..labeling & susun atur rempah ratus..otey!


Baru la nampak dapor kenn..wakakakaaa..nak masak pon hado mood๐Ÿ’ƒ๐Ÿ’ƒ ewahhh..



Alhamdulillah..siap smp ke tengahari td..dann dapor pon tutup ari nie..hahahahhaa..dah penat kemas..sapu mop satu umah..mmg malas la nyeiii nak kecah2 dapor lagik kenn..sudah nyer nasi kandarr satu๐Ÿ˜„


Sooo..padangan penuh ruang dapor aiii..๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ..sok smbung belakang poti ais nie sket lagik..pak atan dah penatt๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…..

RM 19.90 kot klu tak silap harga wallpaper kaison nie..murah sehh! Pon bnyk lagik balance nie..jimat..leh terjah kaison yg berdekatan hokey..lagik laa skg nie macam2 pesen wallpaper nyer..lawooo seh!

High five papa ๐Ÿ–..gud job papa & mama ๐Ÿค˜

Daaaa..gerak lu..

No comments:

Post a Comment

Sesi Baru Persekolahan 2024

  Assalammualaikum.. 10 mac ari tue bdak bertuah nie cek in blk asrama..boleh dier demam smggu sblom dier nak blk tue..demam terkezutt..haah...