Friday 15 December 2017

Sakit Tue Penghapus Dosa


Assalammualaikum..elloooo..haduh..haduh..lama bangat tak hapdate..

Aku baru baik sebenarnyer..last 2 week aku demam on off..just makan obat ajee..batuk non stop..g klinik smue daaa..obat pon dh abis..still batuk..smp belakang aku sakit giler bapakkk😭😭..tak pernah kena cm tuh..sakittt doh..lps satu..satu sakit nyer dtg..


Smp aku nk bergerak pon sskit..kiri ke kanan sakit..angkat tgan pon sakit..aduhaiiiuuu..bleh bayangkan tak..huhuhuuuu..sakit penghapos dosa😂😂..bnyk nyer dosaaa hakuuu..Allahuakbar..

Dok tahan2..makan panadol..obat tahan sakit..smue tak jalan..smp cakap kat papa..kena tahan dok spital..duduk jek la..mmg dh sakittt sgt2..tp takut gak nak poie spital tue..tahan lagik..

Smp ari selasa lepas nie..mmg knapa tah nak sgt jumpa mak iti..mak iti nie ktorg dh anggap cm mak sendiri daaa..klu demam..sakit tak baik2 mmg kena la jumpa dier..bkn tok bomoh tau..tp dia dpt la tlg tgk2kan@obatkan penyakit2 kter klu dh tak baik2 tue..tah ek! smue dier tau..klu sakit tue nie..ceita jek..dok sakit belakang..smue..dahh tau apa daaa..kuasa Allah katanyer..

Mintak buatkan air penawar..pas tue terus dia soh aku baring..pestime ajak msk bilik dier..tanjat gakk! hahahahahaa..dia usap2 perut..terus dia kata peranakan aku dh bawah giler..urat..angin smue hado..tue yg blkg aku sakit..whattttt!!! Package 🤔..

Dpt la merasa dia urut blkg..perut..kepala..plus dia dh naik kan peranakan haku..hamekkkk..lps jek urut smue..ya Allahhh..mcm ringan giler badan..terus belakang aku tak sakit mcm sblomnyer..huhuhuuu..boleh ke kiri kanan..begerak cm biasa..sampai ateng ckp 'tangan mak iti nie ada power apa' terus baik🤣🤣dia cuma ckp 'kuasa Alllah'..huhuhuuu..minum air yg dia buat..alhamdulillah skg aku dh baik sepenuh yer..walaupon ada kung..kang..kung kang jgk..tp sgt2 bsyukur2 dpt bergerak cm biasa..tkasih ya Allah..

Kadang2 Allah tuh bagi dugaan..kesakitan..cabaran utk kter nie bersabar..sbg sorg muslim dpt tak kter nie terima ngan redha yea dok..hmmmm..

Akhir thn pon nak hampir..aku harap moga dberi kesihatan yg baik..umor yg pjg utk perbaiki diri nie😢

Buat mak iti..org doakan moga dberi kesihatan yg baik..pjg umor..dan murah rezeki selalu..tkasih urut org😙..utk org lain..sorry yeaa..dier tak akan urut..katanyer..heheheher..luv u mak iti..

No comments:

Post a Comment

Sesi Baru Persekolahan 2024

  Assalammualaikum.. 10 mac ari tue bdak bertuah nie cek in blk asrama..boleh dier demam smggu sblom dier nak blk tue..demam terkezutt..haah...