Saturday 23 December 2017

Persiapan Sekolah


Assalammualaikum..

Lagik seminggu aje cuti sek akan berakhir..mak2..ibu..mama..mummy..ummi dh siapkan keperluan sekolah anak2 smue ker??

Alhamdulillah ank2 aku smue dh settle..tggal nak g sekolah aje nie..wakakakaaa..tp cm kejap jek plak cuti kan..

Haku lagik suka anak2 nie g sekolah..hahahhaaa..mana tak nyer kemain heaven bgon lambat..lps solat subuh leh smbung lolap..kang tengah ari br bangon..pas tue menghadap hp..tv..mama nyer tak melalakk..selagi tu buat dekk..tak pe seminggu jek lagik yea..aii kasi can malican hokeyy..


Siap gosok semua baju2 sekolah ank2 bertuah nie..yahoooo..selagi tak gosok..aduhaiii penin..sebenarnyer kena ada mood menggosok nie! Setuju! Meh sep sket๐Ÿ–..


Aku suka gosok semue sekali..dari sek keb smp sek agama..korang tgk la yea..bapa bnyk baju anak2 btuah nie..fengsann..sakit pinggang smue ko..nie ada sket lagik sbb baru siap jahit lencana ngan nama..petang nie kang sambung..


Baju2 tue ada yg separuh dh gosok lama..last sek ari tue kan masing2 malas nak g sekolah..dan baju2 tue smue elok lagik..siap daaa tergantung..๐Ÿ˜Ž


Sblom nk mula mgosok tue..aku siap berdoa ko..buleh cm gitue..hahahahaaa..ya Allah..permudahkan keje mgosok nie..ternyata yg aku gosok smue baju2 nie mmg mudah..cm lancar giler..tak tipu tauu..aku stat dalam kol 8 mlm lebih..abis dlm kol 11 +- ler..tak tgk jam pong..kira sendiri bapa lama laa yea..๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Tp best plak menggosok koo..smooth jek 'betul tak aku eja'๐Ÿ˜…๐Ÿ˜… ada bunyi sudaaa..hahahahahaa..agaknyer dh berdoa kot..hehheheeee..korang leh try nnt..apa2 doa dlu..mana tau rezeki..lancar jek kje2 yg korang buat tuh..in sha allah๐Ÿ˜‰

Baju2 sekolah anak2 mmg aku sekalikan smue..yg abg ngan adik..kat bilik adik..cm ner dlm gambor tue..cm tue la aku susun baju diorg..senang nak amik..dr tshirt sukan yg boleh guna lagik..baju persatuan@kelabnyer..hamekk! Jgn roboh sudaa๐Ÿ˜ƒ

Ok..apa lagik :

Baju sekolah ✔
Alat tulis✔
Balut buku ✔

Siapkan awal2 senang..sok2 kje lain plak menunggu..biasa laa aku kan surirumah..bnyk "things to do" nyer lagik nie๐Ÿ’ƒ๐Ÿ’ƒ

Daaaa..moh layan kabhi kushi kabhie gham..

No comments:

Post a Comment

Sesi Baru Persekolahan 2024

  Assalammualaikum.. 10 mac ari tue bdak bertuah nie cek in blk asrama..boleh dier demam smggu sblom dier nak blk tue..demam terkezutt..haah...