Tuesday 26 July 2016

Congo Bars & Carrot Kek


Sapa lom abis posa 6 syawal..hangkat tangan..sip sket! Huhuhuuuuuu..

Aduh! Arap2 dpt la aku abis kan..in sha allah..jgn benti..caiyok2! Heheheeee..

Posa2 nie nak updated pasai makanan plak..hegegeee..

Nie sapa2 yg nak uwat open hse last2 syawal nie..meh laa PM akak nie..kot2 nk tambah2 dessert korang tuh..konfirm pueh ati makan..sedap gilerr sey!

Ari tu kan aku ada uwat open hse kecik2 kan..adik bongsu aku tu pandai la buat2 dessert nie..antara yg dia pandai buat..congo bars..ciss tart..kek tiramitsu versi dia..ada gak la yg lain2..dia dlu belajor buat2 tu smue..so pandai la kot..hahahaaaaa..

Congo Bars..



Sedap..mmg tetamu aku yg dtg pon puji sedap! So leh la aku pomote kat uolls smue..kot2 nak order meh habaq mai kat akak..harga in sha allah..mampu milik..kekekekeeee..

Lagi 1 dessert aku ari tu nie..carrot kek..yg nie aku kongsi..half2 ngan adik aku..bnyk sangat nyeiiii..

Bleh plak aku lupa nak kuar kan utk tetamu ari tuh..meja pon ponuh..hahahaaaa..mkn utk tokak sndiri laaa..

Bekpes..tghari..ptg..ulang2 je mkan..lps congo bars..karet kek..hamekk..ank dara aiii siap bwk g skoll lgik bg kwn2 rs..suka masing2..

Carrot Kek..



Aku mmg memilih klu makan kek ooo..ofkos kter nak yg sedap jek kan! Sekali makan..omakk aiiii..jatuh cinta ooo..sedap giler bapak! Bnyk kali aku order daa..jarang aku mkn karet kek yg mavellous nie..sedap sgt!

Kali nie aku soh adik aku order tanpa kismis..anak2 btuah nie klu makan..di buang nyer kismis tu..syg jek..tu yg without kismis..tetap sedap..walnut terasa btol..

Aduhh..tolan2 air liur posa2 nie..ahhaahaaa..

So..klu korang2 nak rasa..meh PM akak..jgn segan silu yea ;)

#congo bars
#corrot kek
#awesome
#PM Me to order
#0133334500

Lagik 1 kan..uolls try rainbow kek kat McCafe McDonalds..subhanallah..sgt2 sedap! Smlm stat rainbow kek tuh..rs cm kek span biasa jek..tp gilak laa..mmg torbaekk..RM 10.00 1 slices..

Product baru ofkos papa bwk blk bg rs kan! dah bini dier giler kek..wakakakaaa..ngan burger baru RIO..leh la korang g McD yg berdekatan utk coba yea..

No comments:

Post a Comment

Sesi Baru Persekolahan 2024

  Assalammualaikum.. 10 mac ari tue bdak bertuah nie cek in blk asrama..boleh dier demam smggu sblom dier nak blk tue..demam terkezutt..haah...