Monday 4 April 2016

Typo Shop KLCC~Huruf Kayu

Hello April 2016..

KLCC on saturday, bla papa dapat cotii..yeeehhhhuuu..jomm..




Typo shop KLCC..korang pernah masuk tak? 

Peminat2 art..aku rasa mmg best la masuk dlm nie..macam2 ada..harga2 nyer agak mahal kot pada aku laa..tak tau la korang kan! Ngah sales kot, ada yg murah..mahal smuee..


G KLCC ari tu nak tukor tali jam jek, pas tu teringin plak nak makan pan mee mushroom kat bhg atas tu..hhmmm dappp nyerrr..tu yg kemari kaedahnyerr..





Wooden Letters and Symbols..bnyk jek barang2 lain dalam Typo shop nie..tapi pic bhg nie aku snap..iyo laa yg nie jek aku kenan@nak beli..wakkahhakkaaa..Korang cer g sana..

Nak blk tu laaa, papa cakap tak nak beli ker huruf tuh! alamak dia ingatkan kiter plakk..hahahaaa..
Sobonar eehhh dah 2..3..kali gak masuk sini..tapi kena bli 4pcs RM 30  tuh..aku nak huruf 3pcs jek..bli 1 pcs RM 15.90 plakk..haaaa, mmg tak la nak beli! Maheeiiii...

Nengok@survey plak area umah aku RM 7.50 satu pcs..tapi tak dek simbol & tuh plak..hhmmmm..tangguh la, tak la boli2..tu yg dah smp sini, papa plak igtkan..OMG..apo laiee..kan..kann..
Sok2 kang dah tak dek huruf yg kta nak plak..amik 4 pcs jgkk RM 30.00..alhamdulilahh..






Sempat jgk la snap gmbor2 nyawa aku nie smue..mmg awesome latar belakang kedai nie..mmg cantik..layanzz..

Menjak ada WIFI kat umah nie kan..manjang googler tgk tu..nie..utk deko umah..susun atur sana sini..cat situ sini..bla..blaa..fuhuuhh mmg menarik tertarik ko mmg kebommm oooo..surirumah cam aku nie, tu la kje nyeeerrr..Tu yg dalam pala nie mcm2 nak dibuat nyer..feninnn!! in sha allah klu ada rejeki!


Orait..Nie laa 4 huruf & simbol yang aku beli tuh..

Huruh R utk Rizalman@Rafael..Huruf A utk Ain, Ammar, Arissa..Simbol & dan Love..yeeehhaaa..best..best..

Meh nengok2 aku ubah sana sini huruf2 nie..suka2 ati aku jekk..lantak kan!







Macam2 gaya konon..poyo btol..ekekekekeke..La nie boh kat almari kasut..bawah fridge magnet board nunn..sok2 aku alih kan kat mana tak tau la lagik yea..nengok mood nnt..penin laki aku layan aku..hahhhahaaaaaaa..

Huruf2 nie leh jek tampal kat dinding, berdirikan cam tuh..mcm2 cara leh uwat..ikut creativity msing2..

Umah korang2 yg mana2 hado huruf2 kayu nie..rasa2 nak share ngan aku..meh2..dialu-alukan..boh cam mana gaya nyeeeiii..leh kta tukor2 idea..yek!! Sure umah korang lagik cantik..

Ok laaa..jom dhuha dlu :) daaaaa..



1 comment:

  1. murah la sis .. saya beli kt typo IOI 1 rm15 amik 3 rm30 ... huhuu

    ReplyDelete

Sesi Baru Persekolahan 2024

  Assalammualaikum.. 10 mac ari tue bdak bertuah nie cek in blk asrama..boleh dier demam smggu sblom dier nak blk tue..demam terkezutt..haah...