Monday 11 April 2016

Kreatiff Jek Tangan Dia Tuh!

Bulan Rejab daa..alhamdulilah,

Moga dberi kesihatan yang baik utk Ramadhan kali nie..amin..
2 ari jek nak kena ganti posa nie..huhuhuu..tak terbuat2..ngan keadaan cuaca panas nie kann..sgt2 mencabar..in sha allah next week..

OK, meh ceita tajuk atas tuh! kan aku pernah ceita akak sulung aku yg aku ckp giler kann..hahhahaaa..bukan giler apa laa..tangan dio tuh..buat apa smue mnjadi..baik masak..gubah hantaran..deko itu ini..mcm2 laaa..sgt2 ko patut bersyukur tau mama mie..

Ikut kan laa..semua hadek beradik aku nie mmg giler..tgan masing2 tuh ada jek menda2 yg diorg uwat yg menjadi..moh aku ceita sket..7 beradik yg tak akan berpisah..in sha allah! Anak2 Hj Aris&Hjh Noriah :)

No 1, korang pon dah tau ceita dia kan..p baca blk tajuk "Kreaftif Sangat"..tu smue ttg dio..
Cam akak aku no 2 ngan si bongsu no 7 tuh, kek or biskut2 raya diorg jek yg selalu buat..ckp la biskut apa..menjadik sahaje..brownis betul ker eja tuh..cis tat..tiramitsu..leh jek buat bisness oooo..tapi masing2 kje..ngan handbag dak mok mok dier lagik..tah bila plak nak ber bisness yek!
Yg no 4 tah yah ckp la, ada jek dlm pala tu uwat bisness itu nie..masyukk jek keje nyer..mcm2 dia uwat..p tnje sendiri..banyak nooo..
No 5 nun tukang jahit@tailor kami hedek beradik..jahitan kemas..pkai sedap..yg best..selagi tak pueh ati, dia setia layan smp ko puass dan dia yg jahit pon puass..hahhahaaa..aku puji korang weeiiii..
No 6 satu2 nyer bujang anta kami..ko soh dia urut badan ker..tgan tergeliat ker..sakit situ sini..leh jek dia urutkan..tapi sakit nyerrr..kono la tahan..alhamdulilah lam 2 3 ari ngan izinNya jgk baik daaa..

Tu la adik bdek aku yg gilerr kesemuanyer..giler yang massyukkk..moga korang2 berjaya dmurahkan rejeki selalu tau..aku selalu doakan smue..

Tapi klu korang tnje aku..tangan nie mmg takkk aarrrr nak menjadi uwat apa2 pongg..hahahhaaa..seddehh..tp tetap bersyukur ngan apa yg aku hado skg nie..aminn..

Bab puji korang semua dah abis..hahahahhaa..

Yeeaaaaa..Nie haaa aku mmg ada soh akak sulung aku tuh uwat kan sign letak kat pintu bilik anak bujang tuh..lama dah ghasa nyer..tp si giler nie ikut hangin nie nak uwat..soo omak ko nie tggu jek la biler nak siap nyer..

Alih2..akhirnyer setelah di sini menunggu..cam lagu plakk..ari sabtu lepas nie, br dier wsap dah siap!

Korang nak nengokk..Nahh!



Cantik kkeennnn? pagi tadi baru amik kat umah dia..bayar la sket harga hadek bdek..yeehhuuuu..
TQ yea denn boli!

Blik sekolah..anak dara aku nampak..kemain lagik "hamboi2 bilik abang jek ker mama"..bilik adik nyer mana? hahhaahhaaa..fengsann! So mama mie..ko tlg siapkan utk anak dara i punye plak yea..lukis ala2 pinses cantik2..

Dio lukis pkai tangan tau! kreatif kan..


'ALLAH & MUHAMMAD' yang tah biler nak siapkan tah..siap sok aku share yeaa..





Antara hasil karya dia yg dia sent kat aku..Seyes cantikkk yek! aku suka benda2 cam nie..korang frame kan..gantung kat mana2 dinding umah..cantikk..tara tipuu oooo..

So, pada sesapa yg berminat utk uwat2 cam nie..korang meh PM aku sekarang..gaya cam mana yg korang nak..in sha allah dia leh jek lukiskan..ayat2 zikir kerr..apa2 jek la!! 
~aku plak yg lebih2..hehehheheee..mana tau rejeki dia lam drawing nie yekk!~

Ada projek terbaru aku nak soh dia uwat niee..tapi lom habaq mai kat dier lagik..
Hari guru kan next month..sooo..tgguuu yeaaa..

#PM me to order
#Design hapa ker nak tnje ker meh..
#Nak PM dia terus pon OK, no fon 0102073815
#Hasil kerja Tangan NormyAirin

No comments:

Post a Comment

Sesi Baru Persekolahan 2024

  Assalammualaikum.. 10 mac ari tue bdak bertuah nie cek in blk asrama..boleh dier demam smggu sblom dier nak blk tue..demam terkezutt..haah...