Saturday 5 March 2016

Susun Atur~Fridge Magnet~


Dah Sabtu..alhamdulilah masih bernapas..TQ Allah :)

Smalam..lepas anta anak2 g skolah agama..ajak papa dating g IKEA..papa coti..nak cari barang2 umah..ada jek klu nak kuar tuh..wakkakkahaaa..

Besee aarr akak nie mmg kaki jalan..papa pon hekott jek! Cian, coti nak rehat2 kat umah..tapi kono layanzz bini yg giler nie..heeheheee..mmg pesen aku laa..klu nak cr brg2 utk umah..papa kena itot..papa kreatif jgk hokey..so ada la + - utk cr brg2 tu nnt..

Kadang2 kta dah kawin nie..kono gak kuar berdua tanpa anak2..jalan pegang tangan sama2..makan suap2..ceita tu ini..gelak2..hhmmm romantik angattt kkeenn..





Sempat jek snap pic..ehheheeeee..tak sahh klu dah singgah sini tak pekena meatball..aku amik 5pcs jek..makan sorang cukup daa..papa amik ayam muda..dok atas sofa empokk..layann..tau2 jek nak dekat kol 4.30..terus g bayar..daahh tu amik anak2 bertuah lik skolah..kan dah cakap kejap jekk..

Oraitt..awal2 ari tu kan aku dh tunjuk fridge magnet yang dok susun elok dlm kotak kann..

Haaaaaa..meh nak share ngan korang..aku dah bli board magnet IKEA tuh..nak jugakk..syg oooo..bli mahal2 dok lam kotak..papa cakap org lain dah tak susun magnet2 nie daaa maa..hahhaaaaa..ada mama kesah..
 
Angah ngan dila mmg giler dok kumpul FM nie..g la umah diorg..ponuh!! tu yg mula nyer aku pon bli cam dah tak dek ari..borong smue..hahhahaaa..tgk cam cantik plak letak2 kat peti ais tuh..


Dah moh layan fridge magnet akuuu selepas aku dah susun blk..ada lagik..tapi yg nie smue yg aku suka..aku beli..yg cantik la ala2..




Amcamm!! dah lepas susun cam nie..puas plak ghasa..




Aku letak kat atas tmpat kasut..tgk2 alamak wweeeiiii cam cantikkkk jeekkk..boh pasu kat situ satu..hhhmmmm..awesomee giler..papa & anak2 pon ckp ok..Masuk umah tak la nampak kosong kat bahagian tuh..

OK settle..selesaii bab niee..next..gosok baju skolah hanak2 plak..waaahhhhh..coti2 nak rehatt pon tak dapattt..

Aris&CO jomm aarr layan boboiboy the movie..


No comments:

Post a Comment

STAM

  Assalammualaikum.. Banyak betholl dlm draff tueee..huhuhuu..tulis..menaip nie kena ada mood wak..tue yg Allahuakbar napee malas nyer lahai...